recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEST ! ! Pana G20 ny reference .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTEST ! ! Pana G20 ny reference .

Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Udvilingen går hurtigt. To år senere, er topmodellen fra eksempelvis Pioneer overgået af en midrange pana model.

Det var du længe om . .Wink 

-det hjalp åbenbart, at købe Pios know how

Og nu har LCD og i særdeleshed Philips en ny overligger at sigte efter ( - de kom dog aldrig over den gamle ) 

Foreløbig EN test, og så lige AreaDVD Confused

Ved ikke hvor man altid tror andre står stille - LCD teknologien får naturligvis også et ryk opad i år Wink  Og jo - de nye pana ser rigtig gode ud, man er meget fristet - men mangler lige antiglare, desværre Cry
Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 22:26

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Udvilingen går hurtigt. To år senere, er topmodellen fra eksempelvis Pioneer overgået af en midrange pana model.

-det hjalp åbenbart, at købe Pios know how

Og nu har LCD og i særdeleshed Philips en ny overligger at sigte efter ( - de kom dog aldrig over den gamle ) 

Foreløbig EN test, og så lige AreaDVD Confused

Ved ikke hvor man altid tror andre står stille - LCD teknologien får naturligvis også et ryk opad i år Wink  Og jo - de nye pana ser rigtig gode ud, man er meget fristet - men mangler lige antiglare, desværre Cry    ... det grimme design kunne man godt leve med, men også 21:9 mangler i år fra pana ... desværre
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 22:31
Uanset hvad de følgende test måtte komme frem til, så tror jeg vi skal være Panasonic taknemmelige for at sætte så høj en billedstandart til så lav en pris. Det sætter altså resten af branchen under et vist pres . .  
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Datamax Datamax skrev:

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fareadvd.de%2Fhardware%2F2010%2Fpanasonic_tx_p42gw20.shtml&sl=de&tl=da

He he, vidste ikke det var interaktivt TV :
Denne funktion minimerer held lille 24p Bildzittern, men det lykkes) er ikke helt uden artefakter (let at trække i objektet kanter.
Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 23:23
@lennon

Njaahh faktisk ikke - for nogle uger siden forudså jeg faktisk, her på recordere, at de nye pana midrange ville overgå ( og blev næsten smidt ud på bemærkningen ) - det ser nu ud til at holde stik. ( hvis det var det du mente lennon )
Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 23:35
Egentlig interessant at de beskriver billedet som "plastic agtigt" ved blu-ray. Ganske godt gået - de kan se det er kulisser, og ikke en rigtig grav filmen er optaget  i Clap

Uden at være stærk på det tyske, hvad skriver de om naturbillederne - at det ser for naturligt ud ???

Redigeret af JA - 25-Februar-2010 kl. 23:41
Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 23:38
sletter

Redigeret af JA - 25-Februar-2010 kl. 23:40
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 23:53

Egentlig interessant at de beskriver billedet som "plastic agtigt" ved blu-ray. Ganske godt gået - de kan se det er kulisser, og ikke en rigtig grav filmen er optaget  i Clap

Uden at være stærk på det tyske, hvad skriver de om naturbillederne - at det ser for naturligt ud ???

Det er så nok ikke lige det der menes med plastisches, som betyder plastisk
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 00:37
Uden at dette må udlægges som Panasonic-fobi; skal vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet og afvente med endeligt at konstatere/udnævne panasonic som "referance-plasma, og ikke kun gøre det udfra egne forventninger og, især, udfra AreaDVD som i praksis udnævner alt til "referanz"........
VH
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 00:45
Som jeg læser det (konklusionen) er det også reference i prisklassen den bliver udnævnt til...
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 1994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 01:46
Der er efterhånden gået flere år nu med samme top reference, så det er long overdue med en ny reference, særligt når nu den gamle end ikke længere produceres. Og hvor skulle denne reference så ellers komme fra, om ikke fra de Panasonic modeller der er arvtagere fra de gamle reference modeller og kombinerer det bedste fra de to kendte og bedste plasma tv fabrikanter? 

Men jeg undrer mig dog såre over hvorfor der sammenlignes med Pioneer LX 5090, når nu enhver ellers burde vide at det var Pioneer's KRP modeller der udgjorde referencen, og ikke deres LX'ere.

Men det er fedt at Panasonic fortsætter de gode takter, så der stadig er ordentlige alternativer for billedkvalitetsbevidste videofiler i et markede der ellers er præget af middelmådighed eller det der er værre, og lang mere syntes at være et vidnespyrd om jagten på det slankeste tv, frem for lige den bedste billedkvalitet.

Jeg har hele tiden sagt at det formentlig ville være med de næste (som så nu er blevet den seneste) generation eller den næste at jeg forventede at KRP'erne ville blive slået af Pioneer, så jeg glæder mig til at se nogle af de mere tunge test med IRE's og hele svineriet så man kan være sikker på om det er denne gang eller ej. Men uanset om det så er nu eller næste gang, så Hurra for et formidabelt og tillige betaleligt G20!

Redigeret af TBC1 - 26-Februar-2010 kl. 01:49
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 03:28
Vi er formentlig alle enige om at vi gerne ser Pio performance overgået, bedre, billigere etc.

Så håber da at Pana har lavet noget der er den nye topklasse reference, men som jeg læser anmeldelsen er det ikke det den konkluderer (men derfor kan det jo godt være tilfældet)

Glæder mig til at se nogle test fra flatpanels, Otto mfl.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 17>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu