|
Testere til dr.dk/nu widget |
Besvar | Side <1 14151617> |
Forfatter | |
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige installeret denne app på både mit Samsung i soveværelset og LG'et i stuen.
Det ser ud til at fungere rigtigt godt og min kæreste vil elske at have DR.NU i de 2 rum. Tusinde tak for denne app - ikke mindst i lyset af DR's egen idioti. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal vist have prøvet om det virker på min Samsung blu-ray.
|
|
Runedj
Bruger Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige lagt en ny version ud hvor man kan genoptage afspilning hvis man ikke har set videoen færdig. Man kan kun genoptage hvis man har set minimum 30 sekunder..
Mvh Rune
|
|
MM80
Ny bruger Oprettet: 19-September-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rune Jeg er på jagt efter din App til LG, og har prøvet lidt forskellige links i denne tråd men uden held. Kan du hjælpe? Skal man stadig køre appen fra et usb stick på LG som beskrevet på nogle af de første sider? Mvh Martin Ps. hvis du har brug for en side du kan uploade til vil jeg gerne hoste for dig. |
|
/Martin
|
|
mib
Ny bruger Oprettet: 08-August-2013 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rune
Jeg vil virkelig gerne have installeret din app, men jeg har prøvet på både mit tv og på min blueray-afspiller. Begge steder sker der det samme. Den går i gang med at installere 1 af 2 apps og når den er halvvejs går den i stå. Der sker intet. Håber du kan guide mig videre. MVH Jacob |
|
Runedj
Bruger Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG delen ligger her:
http://95.166.251.114/dr.dk.nu.lg.0.10.zip Mvh Rune |
|
Thomas H
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Halløjsa.
Jeg har lige installeret nyeste version og det funker bare. Jeg kunne dog godt tænke mig og vide, om det er muligt at koble undertekster på de videoer man ser? Lige pt. ser jeg 9Z imod KINA og i det halve af udsendelsen snakker de kinesisk - på dr.dk/nu widget'en er der ingen undertekster, men ser man udsendelsen på dr.dk/nu, er der undertekster på. :) Ellers tak for det gode arbejde.
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige forsøgt at se udsendelsen "Haven i Hune". Desværre er det kun nogen af afsnittene der virker. Eks afsnit 1 til 3 virker ikke. Afsnit 4 og 5 er ok. De samme afsnit virker ok på en pc.
Filmen loader fint op til 100 pct, derefter er der bare sort skærm. Det er på et samsung es8005 med nyeste udgave af DRNU appen. Nogen der kan forklare dette? Opdatering: Opdagede tilfældigt at hvis jeg venter ca 3 minutter efter den når til 100 pct, så starter den. Er det en fejl i Appen, eller er det et DR problem? Redigeret af pfugl - 17-August-2013 kl. 17:50 |
|
/Peter
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ligger samsung versionen? |
|
BjarkeS
Ny bruger Oprettet: 30-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se første indlæg (side1)
|
|
Mvh
Bjarke |
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1044 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er gået tilbage til min Apple tv, når jeg skal se DR NU - alt for mange udsendelser mangler med app'en.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
|
|
makaeb
Ny bruger Oprettet: 11-Marts-2013 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er meget underligt. Min mest sete indeholder nærmest kun gamle afsnit af pendlerkids, og Broen II kunne jeg slet ikke finde, da de sendte den. Har prøvet at reinstallere uden det hjalp. Kender nogen en løsning?
|
|
Besvar | Side <1 14151617> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |