recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Testere til dr.dk/nu widget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Testere til dr.dk/nu widget

Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
Jagop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2011
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jagop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 19:31
Hej Rune

Super. Tester den så snart du tænder din computer så jeg kan hente den :-)

Jagop
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 19:41
Hvis i vil hente den bliver det fra det bitbucket link jeg har skrevet tidligere. Nogen har gravet mit telefonkabel over, og først på fredag bliver det ordnet.
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 20:14
Har annulleret min ordre på et Panasonic TV, og får i stedet leveret et LG med SmartTV på onsdag. Så vil gerne hjælpe med at teste denne app til LG. Jeg syntes nærmest at alle DR's programmer er et must-have på sit nye TV, når de bare ligger på nettet og venter på at blive set Smile

Redigeret af mortenkn - 06-November-2011 kl. 11:35
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 18:13
Så er der net igen, og den kan hentes resten af aftenen.
Til top
Hulabula Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hulabula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 20:26
Meget bedre med 0.8 går ikke længere i sort når man siger return eller stop under afspilning. Efter lidt brug kunne jeg dog godt ønske en form for alfabetisk ordnet liste i serie der er lidt langt at bladne ned igennem når der er 300+ kunne også godt savne det lille preview billede der er på nettet. Rent funktionelt sytes det dog at fungere meget bedre.
Til top
Jagop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2011
Sted: Ballerup
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jagop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 17:54
Hej

Har testet igen. Funktionelt virker det bedre nu med menuen. Men med hensyn til bufferen så virker det ikke optimalt. Applikationen buffer hvert 20. sekund. Faktisk er det som om der ikke kan afspilles og modtages samtidig. Det var bedre i tidligere versioner. Jeg kan stadig modtage streamet video fra SF og Viasat, så det er ikke båndbreden på nettet der er problemet - måske er det DR der ikke kan følge med!

Jagop
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 19:42
Hej :)

Kan app'en hentes nu?? Jeg kan tilsyneladende ikke hente den fra ip-adressen på side 1.

Venlig hilsen

Christian
Til top
dualistic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2011
Sted: København Ø
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dualistic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 19:48
Hej!

Hvordan er det præcis du opretter den developer bruger ? 

Hvis jeg til smart hub og vælger (rødt A) --> opret konto
Så skal kontoen have en email og et password og derfor er "developer" ikke et godkendt som brugernavn..

på forhånd tak,

- Alec
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 21:24
Jeg har lagt en ny version 0.12 ud. Den primære ændring er at man kan bruge menu knappen til at ændre nogle settings. Man kommer både ind og ud af settings ved at trykke på menu.
Tryk 1 for at lave en større initial buffer og 4 for en mindre.
Tryk 2 for at lave en større pending buffer og 5 for en mindre.
Tryk 3 for at lave en større total buffer og 6 for en mindre.

Hvis I kommer frem til nogle gode settings kan jeg sætte dem ind som standard. Som det er er nu vil indstillingerne blive glemt når i lukker programmet.

Mvh Rune
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2011 kl. 14:40
Hvordan går det med at lave en app til LG skrider det frem?
Lg 2011 skulle være updateret til flash 10 men det ser ikke ud til at være sket...
jfr.
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Runedj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 08:41
LG delen skrider fremad men ikke i denne uge da jeg ligger underdrejet af forkølelse. Flash er ikke aktuelt da gui'en er HTML og afspilningen foregår ved at give en intern afspiller linket til videoen. Mit LG tv kan godt afspille dr videoer så om en måneds- tid har jeg måske noget.
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 12:59
Rune, det lyder godt med den ekstra julegave til os LG-ejere Smile og god bedring!

PS: Jeg går ud fra det er via webbrowseren du kan se DR's udsendelser direkte via Smart TV. Kan du få dem i fullscreen? Mit plasma er ikke så glad for alt det statiske grafik der er i webbrowseren, når jeg ser via nempodcast.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 17>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu