recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The West Wing/Præsidentens mænd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The West Wing/Præsidentens mænd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The West Wing/Præsidentens mænd
    Sendt: 23-Maj-2012 kl. 17:49
Hej , ved nogen om denne kommer med DK tekst på enten DVD eller Blu-ray ? Sidder og overvejer om jeg skal købe den på DVD hos Amazon ( Uden DK tekst ) , til lige under 45£....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , ved nogen om denne kommer med DK tekst på enten DVD eller Blu-ray ? Sidder og overvejer om jeg skal købe den på DVD hos Amazon ( Uden DK tekst ) , til lige under 45£....
MVH

Jeg havde ventet i årevis, men sidste år gad jeg ikke mere og købte serien hos Amazon, hvilket jeg slet ikke har fortrudt, blandt de bedste serier ever.
Mig bekendt har der ikke været snak om at serien skulle genudgives på DVD eller udkomme på Blu-ray

Redigeret af mufcdk1974 - 23-Maj-2012 kl. 17:54
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 17:58
Min favorit scene fra serien, giver mig gåsehud hver eneste gang: http://www.youtube.com/watch?v=SXlPSXuJFDQ&feature=related
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 19:23
Nogen der har en box der er til salg? Er også helt tosset med serien og vil gerne se den igen.
Til top
almvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2009
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér almvik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 21:48
Den findes desvaerre ikke med dk-tekst.

Jeg har selv koebt alle 7 saesoner via cdon.com.

Min favorit scene er denne, hvor Josh (Bradley Whitford) 
fryder sig over at Sam (Rob Lowe) faar verbale taesk :-) :

eller denne som nummer to :

Redigeret af almvik - 23-Maj-2012 kl. 21:50
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 22:13
Jeg har evt. en boks til salg.

Send en PB, hvis det er.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 07:37
Ja ja, det er fint med alle de scener I kommer med :)

Men denne er det ultimative: http://www.youtube.com/watch?v=-EgLiPvhV-Y

Giver mig klump i halsen hver gang. Samspillet med billeder og lyd er formidabelt.

Jeg kan kun sige som Leo i scenen. "Watch this"...
Til top
almvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér almvik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 09:52
Den eneste grund til, at får en klump i halsen er, fordi de spiller Dire Straits :-)
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 09:53
Jeg har set Præsidentens mænd med dnakse tekster på TV, og jeg bliver virkeligt irriteret over at det til tider er ukorrekt oversat. Scriptet i denne serie er noget af det mest gennemarbejdede i TV nogensinde, det er synd at ødelægge det med en dårlig oversættelse. Jeg vil absolut foretrække at se den med engelske undertekster.

Og ja, jeg skal bruge undertekster i westwing, eller går det sku for stærkt nogle gange Smile

Jeg købte den selv på amazon og har rippet den til mp4 med engelske subs brændt i filmen. Der ligger altid et par afsnit på min iPad!
Til top
almvik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér almvik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 10:01
Det er væsentligt nemmere, at have dem alle liggende på sin NAS og så streame dem
til den enhed man nu ønsker rundt omkring i verden :-)

De danske tekster du har set dem med er først oversat fra engelsk til svensk og derefter til dansk.

Sådan fungerer det desværre, når de viser tv-serier her i Danmark.
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af almvik almvik skrev:

Det er væsentligt nemmere, at have dem alle liggende på sin NAS og så streame dem
til den enhed man nu ønsker rundt omkring i verden :-)

De danske tekster du har set dem med er først oversat fra engelsk til svensk og derefter til dansk.

Sådan fungerer det desværre, når de viser tv-serier her i Danmark.

Flot Clap Jamen det forklarer da en del... Jeg holder mig trygt til engelske undertekster så. Sådan er det at være et sprog med kun 5,5 mill brugere. Lur mig om ikke den spanske oversættelse er i skabet. 

Jeg har det på NAS, men i et fly over atlanten, eller på Scandic, med lorte net forbindelse er streaming af film ikke en relistisk mulighed. Men jeeg har det fint med at medbringe media på min iPad, så er jeg ikke afhængig af net adgang.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu