|
Theriens garage |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 23:39 |
..... Redigeret af Therien - 27-April-2014 kl. 18:29 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så begynger festen ,der var også på tiden ...
![]() få du brug for lidt hjelp så siger du bare
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Ja sgu! De sidste par måneder har været ren tortur.. Men har fået grønt lys af kæresten, så nu kan jeg knokle på
![]() |
|
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Det minder sku om mit rum Jeppe - det bliver spændene
|
|
![]() |
|
Hehe! Og det håber jeg det bliver ved med! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Spændende....... Det bliver spændende at følge.
Godt udstyr du bygger grunden på! Har din pj zoom for 16:9 til 2,35:1? Er der tilkomst mellem hus og bio, eller er det helt seperat bygning? Skal selv have bestilt det lærred i dag...... Pøj-pøj med projektet. Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Spændende med et nyt projekt man kan følge, pøj pøj med det
![]() |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Det ser rigtig spændende ud, en tråd jeg vil følge med i.
Hvor vil du placere dine front + center højttaler? Der er ikke meget plads med 3.22 meter bredt og et 120" lærred. På billedet ser det dog ud til at være et akustisk transparent lærred med et lille rum bagved?
|
|
![]() |
|
Hej LBA.. Jo tak. Jeg er også ved at være rigtigt godt tilfreds, men jeg skal ha skiftet den sub før jeg kan få helt ro i sindet hehe.. Umiddelbart er mit svar nej til zoom. Jeg har ikke rodet meget med den da den har været "klodset op" siden købet, og ud fra spec's lader det ikke til at være tilfældet. Du skal ud af huset da det er en seperat bygning. Det er en god ting! ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hehe nej der er ikke meget plads, hver eneste cm bliver udnyttet. 3,22 er inden jeg har bygget noget, den færdige bredde ender på ca. 2,97 - det er et stramt program. Ja det er et AT lærrede.. Jeg bygger en screenwall hvor der vil være plads til sub og højtalere bag. En af grundene til at jeg har valgt et 120" (udover det åbenlyse) er at få afstand mellem LCR. Jeg får lidt over 3 meter til sweetspot, jeg er ikke bekymret ![]() Redigeret af Therien - 14-Januar-2013 kl. 09:29 |
|
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Hej
Det er et fint rum til det, og det skal nok blive fedt, især med den store skærm. Undrer mig over at du ikke tænker lidt mere i akustik. Er det ikke "bare" almindeligt gips du sætter op?Man kunne godt blive bange for at rummet bliver lidt for levende? Sejrsen
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Endnu et spg. Når nu man placerer sub bag lærredet, kan det så ikke stå og blafre i bastunge scener? Det vil da være uheldigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |