|
Tid til ny forum software? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 20:13 |
..og kompatibilitet med FireFox (problemer med login).
|
|
THMhome
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 11:59 |
Det er nu også en ældre version af Web Wiz Forums der bliver brugt. De sider jefg har se kører version 7.97 og de er oppe i 9.56a. Men nu er opgradering ikke altid lykken. Men lukker ofte lige så mange nye fejl ind som man lukker. Jeg syntes at www.recordere.dk kører rigtigt godt, så for min skyld er der kke nogen grund til at opdatere. |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 12:49 |
Er også enig i siden kunne trænge til en stor opgradering. Synes der er mange iritationsmomenter når jeg går rundt.
Der mangler en del bedre søgning og der er åbenbart en del der har problemer med forskellige browsere og det virker lidt tilfældigt hvem der har og hvem ikke. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |