|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 31-Juli-2009 kl. 00:06 |
|
Star Wars skulle lande på Blu-ray til næste år
![]() http://www.areadvd.de/news/2009/07/30/star-wars-box-auf-blu- ray-disc-geplant/ Redigeret af Startrek - 31-Juli-2009 kl. 00:07 |
||
![]() |
||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Og Ringene's Herre extended versionerne.....Det bli'r et godt år
![]() |
||
m.v.h
John Winther |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Måske Men det originale interview siger faktisk intet om hvornår de kommer, blot at det er sandsynligt at der nok kommer et "ultimate box-set" på et tidspunkt. Men der tales om en Star Wars Celebration V i denne artikel, som kommer sommeren 2010. En event der skal hylde 30-års dagen for første film. Og det er da ikke usandsynligt, at de bruger det som et godt tidspunkt til at lancere et Blu-ray Star Wars 6-film box-set /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Vel det kan måske tænkes at der er et box sæt at den computer animated Star Wars tv serie og ikke de gammal spille film, da der jo kun er udsendt pilot afsnittet på Blu-ray
![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
De kan sgu´ da ikke blive ved med at se om BD slår an !!!!!!
Hvis alle gjorde det, ja så kom der intet BD-marked. Se nu at få gang i de "store" film, de kan sikkert også løfte salget af BD-afspillere, især nu hvor priserne rasler ned ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
BD film er jo på konstant udsalg, vel fordi at BD ikke er slået and (endnu),
så man kan jo også se det på den måde at fordi at priserne rasler ned, er fordi at BD ikke sælge, se bare på det udvalgt af BD film hos Bla. Fona, det bliver mindre månden for månden, og hvis dette forsætte året ud, så er der ingen BD film til salg hos bla. Fona ![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Endnu en dommedagsteori fra dig ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
FONA = Forundrer Os Nærmest Altid
![]() Redigeret af Kampus - 31-Juli-2009 kl. 17:13 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Tror også det er meget pyskologisk, netop med butikker som Fona og lignende. Hvis en genudgivet film på Blu-ray står til 229,- og man kan købe enten samme film eller film fra samme årgang på tilbud for 50,- (3 for en hund), så er det lidt svært at argumentere for at købe Blu-ray for rigtigt mange mennesker. Jeg har set Blu-ray og den forskel det gør for billedet og jeg har svært ved at se hvorfor jeg skal give 200,- mere for en film. Derfor køber jeg dem kun når de er på tilbud - dvs. 100kr eller nogle gange 149,-. Er ikke begyndt at købe så meget på nettet.
Det var off-topic i forhold til emnet, sorry. Glæder mig selv vildt meget til Star Wars på Blu-ray. Er selv bedøvende ligeglad med Ringenes Herre, men SW ser jeg meget frem til. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe, sådan er livet, og jeg er ikke den enste, ikke ![]() Men et udtryk for at jeg gerne se at der komme flere og flere BD film på hylderne og ikke som det er nu hvor udvalget af BD bla. hos FONA er en tynd kop kaffe ![]() Selfølig se jeg at BD formate vinder ![]() |
||
![]() |
||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
|
nu spørger jeg måske dumt, men nu hvor fx. Star Wars er optaget i en eller anden obskur opløsning, vil det så blive mærkbart bedre billedkvalitet ifht. DVD? Jeg ejer ikke BD (endnu) så har aldrig studeret forskellen.
Jeg har bare en forstilling om at de ved optagelserne ikke har kunne optage i lige så god "kvalitet" som BD kan gengive. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
|
De nye Star Wars-film er optaget i 2K, hvilket er en smule højere opløsning end Blu-ray.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |