|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Jeg er lidt i tvil om Transformers, er det den nye film. Der står produktions år 1986 !! |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
SF Film lavede sidste år en deal med Buena Vista så de fik lov at sælge de 3 første sammen, ellers er en boks jo ikke så interessant, det har de åbenbart forlænget........uden sammenligning i øvrigt var/er den første American Pie hos SandrewMetronome mens de efterfølgende er hos Universal og der findes helt sikkert andre eksempler........ www.dvdstrax.dk har et billede af Die Hard 3 på BD med ukendt releasedato så de er åbenbart ved at lave noget materiale på den............ Redigeret af Pioneer540 - 25-Oktober-2007 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Så er det så bare underligt (der var det ord igen) at aftalen ikke gælder Blu-
ray udgivelsen af selvsamme film. Bemærk at den nye boks er den samme som også kommer til Blu-ray i USA. |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Hvis Buena Vista endnu ikke har BD-udgivelsen klar er det jo ikke så underligt. Selvom SF Film sælger den herhjemme i boksen er det jo stadig Buena Vista der fremstiller den og sælger den som enkeltudgivelse........ |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Det ser nu ud til at det er Fox der står 100% bag DVD udgivelsen af boxen
(og distribueret af SF Film), for der står ikke SF Film nogen steder som der ellers normalt gør på skandinaviske Fox DVD udgivelser. Fox har jo også BD udgaven af 3'eren liggende, og indtil videre har de selv lavet alle BD udgivelser. Det virker som om at BV har stoppet BD, men ikke DVD udgivelsen i Europa. |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Nej det er ikke den nye.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lunddal Når jeg skriver SF Film er det jo i virkeligheden også FOX jeg mener, de er bare repræsenteret hos SF Film herhjemme.........jeg tror stadig at FOX udgiver boxen men det er BV der producerer 3'eren og udgiver den som selvstændig film.........spændende at høre fra nogen der køber boxen når den kommer, hvad der står på skiven i forhold til de andre skiver Prøv at finde BD-boxen på laserdisken. Når du klikker på 3'eren kommer den frem hvor der står at "Salg i Laserdisken af denne vare er forbudt af EU og Buena Vista (DK).Bestil i stedet hos Movie World........." Jeg er heller ikke sikker på om der er danske tekster på 3'eren hvis man køber feks. den engelske udgave af boxen for mens FOX ofte laver en udgivelse til hele Europa kan Buena Vista sagtens lave specielle nordiske udgivelser så Die Hard-BD-boxen er ikke nødvendigvis med den samme udgave af 3'eren i hele Europa! Redigeret af Pioneer540 - 26-Oktober-2007 kl. 08:44 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror du misforstår mig.
Det er DVD boksen jeg taler om på Laserdisken. Den blev for få dage siden udgivet af Fox (SF Film) i Skandinavien med alle fire film. Derfor undrer det mig at samme box ikke må udgives på BD. |
|
![]() |
|
![]() |
SF Film/Fox udgiver DVD-boxen med alle Die Hard-film Da Buena Vista sikkert ikke har lavet Die Hard 3 på BD endnu kan SF Film/Fox jo ikke udgive BD-boxen med den endnu. Jeg har forsøgt at vise dig, bla. via henvisningen til laserdisken, at det ER Buena Vista der har Die Hard 3 på BD. Derfor må SF Film/Fox vente med at udgive en box med alle film til Buena Vista har lavet Die Hard 3 på BD! Det er Buena Vista der laver Die Hard 3, uanset om det er DVD eller BD og derfor findes DVD-boxen mens BD-boxen ikke kan laves endnu! Redigeret af Pioneer540 - 29-Oktober-2007 kl. 15:49 |
|
![]() |
|
parasound ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 432 |
![]() |
har lige været inde på dvd.co.uk og kan se at 300 på hd dvd koster kun 17.99 pund men kan ikke finde om den er med danske undertekster men er region 2 er den da med danske undertekster og er det sådanne at alle som er region2 er også med danske undertekste ved godt region 2 er til det europæiske market. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Nej, det kan man desværre ikke automatisk bare gå ud fra. F.eks. har jeg endnu ikke set én eneste U.K. udgivelse af Warner-titler på Blu-ray eller HD-DVD, med skandinaviske undertekster. Hvorimod man sagten kan være heldig at finde danske undertekster på adskillige britiske Blu-ray udgivelser af SONY-titler. Det samme gør sig gældende med U.K. udgivelserne af Universal og Studio Canal titler på HD-DVD: Nogen film har danske undertekster - andre har ikke. Det er vist ligesom at trække et lod i en tombola. Redigeret af musicus - 29-Oktober-2007 kl. 22:09 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
En del blu-ray udgivelser til mellem 10-11£ fra sendit.com http://www.sendit.com/video/promotion/0710_sonybluray.0.5 Jeg har ikke prøvet sendit.com før, er der nogen som har nogen erfaringer med dem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |