|
Tilslutte subwoofer til Denon AVR 2809 |
Besvar ![]() |
Side <1 16171819> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan vil du få den med hjem på scooter? Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Et håndklæde omkring forstærkeren og så ned i en stor rygsæk. Rygsækken på ryggen og dig op på scooteren. For fanden da, det er ikke raketforskning det her! Klaus |
|
![]() |
|
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Ja hvis jeg fandt en billig forstærker her i Århus kunne man jo spørge pænt om den kunne blive leveret
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Online Point: 3728 |
Lad mig komme ham i forkøbet.. Han har hverken håndklæde eller rygsæk. Hvad gør han så?
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Jo selvfølgelig har jeg det
![]() |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
av av av hvor har jeg slået mig. Jeg faldt ned af stolen af grin efter at have læst denne tråd.Kralle du tager tykt pis på alle herinde for så dum er der altså ikke nogen der er hvis blot man har set en subwoofer og en reciver.
![]() carsten |
|
![]() |
|
Køb dig til noget professionel hjælp i stedet! Har du fået læst brugsanvisningen til din forstærker? Klaus |
|
![]() |
|
Konen og jeg fik lige et godt grin der.......skal lige have vejret igen ;-) Klaus |
|
![]() |
|
Ja jeg har læst manualen og prøvet det der står og alt muligt..
|
|
![]() |
|
Og det svarer du først på nu? Forstod du det der står i manualen? Klaus |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Don't feed the troll.
|
|
![]() |
|
Jeg har da svaret på jeg har læst manualen.
Ja jeg forstår den godt og har gjort det der står, men den brummer som sagt når den sidder i SW Pre Out Nu sidder Den i FR Pre out og spiller.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 16171819> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |