|
Tilslutte subwoofer til Denon AVR 2809 |
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Forfatter | |
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bilede 3 er det samme som 2 har bare taget den af på billede 3 så i kan se det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har lige læst tilbage, men er svært at tyde hvad du skriver.
Brummer sub hvis der INGEN kabel er tilsluttet den? Brummer sub hvis antennekabel er tilsluttet og ikke sat i reciever? Brummer sub hvis phonokabel er tilsluttet og ikke sat i reciever? |
|
![]() |
|
Kralle88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Den brummer hvis det ene kabel er i sub eller forstærker og når jeg så tager den i anden ende i enten forstærker eller sub så brummer den lidt. Det er svært at forklare og har ikke så meget forstand på det heller, vil bare gerne have det til at virke.
|
|
![]() |
|
http://gupl.dk/713793/
Når kablet sidder i den på forstærkeren det er pre out så brummer den hele tiden Når kablet sidder i den brummer den ikke hele tiden og det er SW der står på den http://gupl.dk/713794/
Redigeret af Kralle88 - 31-August-2014 kl. 15:31 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Dit svar gir ikke meget mening! Du skal kun sætte eet af kablerne i SUB, ikke i forstærker. Brummer sub så? Brummer sub hvis der INGEN kabel er i sub? |
|
![]() |
|
Ja, men på forstærkeren er der Pre Out og en SW og ja jeg bruger enten pre out eller SW bag på forstærkeren. På sub er der 2 kabler/stik der kan komme i. Rød er til in og hvid er til out. Sub brummer ikke hvis der ikke er et kabel i, det er jo klart nok
![]() |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Dusskal bruge et kabel med 1 rca stik i hver ende, som du tilslutter presse pre out sub på recieveren og den røde in på subben! Og så skal du slå sub udgangen til i recieverens menu! Hvis der er brum nu har du noget defekt udstyr!
Jesper |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Så det rca jeg har nu med rød og hvid virker ikke? Hvordan slår jeg sub udgangen til på reciverens menu?
Jeg har ikke defekt udstyr for sub virkede helt perfekt på anden forstærker.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jo det kabel med rødt og hvidt stik kan fint bruges til en start, hvis du kun bruger de røde eller hvide stik på det, men ikke begge dele.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Kan det så være derfor det ikke virker fordi jeg bruger begge stik som i sub?
|
|
![]() |
|
Og den skal sættes i in på sub og pre out på forstærker ikke?
Jeg prøver det lige.
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeps og ikke nogen i out
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |