|
Tjeneste som picassa |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2016 kl. 20:44 |
|
Hej
Jeg tænkte på om der var nogle der havde en ide til efter picassa er lukket helt ned, hvor der kan lægges billeder op på nettet hvor ens billeder stadig er private og der kan linkes billeder til recordere forum.Nogle der har en ide til et program hvor der kan ligges billeder op hvor de ikke bliver alles eje, så de evt. kan slettes igen. Google drive kan jeg ikke få til at virke. Tror fejlen ligger i det er https i stedet for HTTP som recordere anvender af billede kode. Kort sagt et program med billedtjeneste der tillader at ligge billeder op og linke til forum som recordere i billede upload? |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad med Flickr
Jeg har over 10.000 billeder der |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Google Photos. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
|
Jeg har flickr og google fotos
![]() |
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
|
Prøver Flickr. Andre har flere gode bud?
Redigeret af JackD84 - 17-August-2016 kl. 06:57 |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
|
Flere har allerede nævnt Google Fotos - hvis du tidligere har brugt Picasa til at gemme billeder online, så er de nu tilgængelige i Google Fotos.
|
||
![]() |
||
|
Er ikke sikker på det er muligt at linke til forum side med Google fotos, har det installeret. Det jeg vil bruge det til er at lægge billeder i min tråd på recordere. Synes ikke jeg kan se nogle steder den mulighed. Recordere melder fejl når jeg forsøger at linke til siden. Det er https og går ud fra recordere kun vil godtage HTTP linkede billeder😄 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Det vil selvfølgelig kræve at billederne tagges så de er offentligt tilgængelige. eller en public folder i google drive hvor du kan linke til billedet
|
||
![]() |
||
|
Ja, jeg må prøve igen og denne gang igen resize dem til at være 800x600. Selvom jeg tror det ikke kan lade sig gøre.
Nogle der har fået det til at virke?😓 Måske admistrator skal kontaktes om hvordan billederne kan uploadedes med tjenester og en sticky tråd😀 Redigeret af JackD84 - 18-August-2016 kl. 10:30 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |