|
tomtom live |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan også melde tilbage med at min tlf. brugt ca. 18Mb med Traffic Live til Navigon på min iPhone på turen fra Dk til Italien, og der var mange meldinger undervejs pga. skybrud i sydtyskland/østrig. Hvor meget af de 18Mb der så reelt er til Traffic Live og hvad telefonen ellers har brugt til push mail m.m. er ikke til at sige.
|
|
|
|
Ras_K
Bruger Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi er lige kommet hjem fra bilferie, og jeg er også begejstret over Tomtom GO 5000 og dens trafikmeldinger i realtid.
Vi kørte til Kroatien. Mest på de store veje, men dog lidt bykørsel i Berlin, Wien, Willach samt Hamborg. Kortmaterialet var fint opdateret alle vegne på vores rute. Trafikmeldinger var imponerende præcise i Danmark, Tyskland, Tjekkiet og Østrig. Der er desværre ikke mulighed for TomTom HD Traffic i Slovenien og Kroatien*, og her var der også problemer med at finde lokaliteter på husnummerniveau. * http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=14?WT.Click_Link=top_nav |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |