|
Aim´s bio "Now in stereo"18/7 2012 nye pic. side 1 |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2011 kl. 20:17 |
Update 18-07-2012 med nye billeder i dette indlæg Nyt Rack, nyt tæppe og nye gardiner og min Zakk wylde guitar er kommet til siden sidste opdatering. Der er gået lidt rock & roll i rummet, men der bliver også lyttet til meget musik derinde. Rammen til lærrede er blevet malet sort. Jeg har hængt Anthony Gallo ref amp om bag ved rackét da jeg synes der var lidt for mange ting på rackét. Så er der kommet lidt Vicoustic round cinema op i loftet, hvilket faktisk har givet godt ifht. bas. Og så er den fede Tron plakat jeg fik af rasmusvn herinde fra kommet op ;) Højttalere: Anthony Gallo Reference 3.1 Forforstærker: Vincent SA-T1 Effektforstærkere: 2 stk. Vincent SP T-100 monoblokke Anthony Gallo Reference SA CD-afspiller: Gamut CD1 MKII DAC: Hegel HD11 32-bit Netværks-afspiller: Popcorn Hour C-200 Billede: JVC HD350 Kabler: Nordost Red Dawn højttalerkabel Nordost Red Dawn RCA Audioquest RCA Kimber 8VS højttalerkabel Xindak Powercord Akustik: Vicoustic Wave Wood Vicoustic Flex Wood Vicoustic Cinema Round Premium Foamzorb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hurtig billede kavalkade over forskellige opsætninger af udstyr jeg har haft indenfor de seneste par år ![]() ![]() ![]() Redigeret af Aim - 19-Juli-2012 kl. 11:32 |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sweet - flotte kabler!
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
fedt nok :)
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Uhh.....de gamle tripole.
Det ser godt ud. Hvilket lærred er det? |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Det er godt og blandet på den gode måde! hvad synes ejeren selv om det.?
![]() |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Thanks
Lærred er homemade in Sorø , gipsplade med maling og fodpanel med udskæring som ramme. En special maling og rulle så jeg fandt beskrevet på Hifi4all som virker kanon, jeg har haft nogle lærredsprøve hjemme som på ingen måde gjorde det bedre med mine øjne. |
|
![]() |
|
Ja det er en lidt blandet landhandel men synes det godt sammen. Elsker Elac jet diskantelyden, desværre synes jeg ikke de laver en ordenlig baghøjtaler, så måtte nøjes med M&K ;) som gør det fortræffeligt. Nogengange komme jeg sku i tvivl om lydene kommer ude fra haven eller om det var noget der var med i filmen.
Mht til subs, synes jeg bare to er bedre end en. Det giver et enormt bredt og tilbundgående lydbillede hvis de er indstillede ordenligt.
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Fint at se der er nogen der også går lidt op i indretningen. Det ser godt ud og lækker projektor!
Edit: Må man spørge om størrelsen på rummet? Redigeret af Simon, TC - 13-August-2011 kl. 13:07 |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Hvordan klare jvc så lyst rum er den lys sterk nok samt hvor stort er dit lerred ?
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Din TV-bænk ser presset ud, eller snyder billedet....?
Lækkert udstyr, jeg ville dog selv foretrække at noget af det var gemt lidt af vejen. Det giver, i mine øjne, et lidt rodet visuelt udtryk i et ellers rigtigt flot rum.
BS
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Jeg synes det ser godt ud!
Hvor stammer stolene fra? |
|
![]() |
|
;) Rummet er knap 14 m2 mener jeg og lærred 82". Småt men godt nok til det ikke ødelægger oplevelsen af man får noget mere end en tv kan levere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |