recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye WD TV Live - til DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den nye WD TV Live - til DK?

Besvar Besvar Side  123 14>
Forfatter
Besked
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den nye WD TV Live - til DK?
    Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 13:12
Western Digital er kommet med en ny udgave af WD TV Live, men kan ikke rigtigt finde ud af om den kommer til DK, eller den kun er forbeholdt US?

Overvejer den "gamle" med ved evt. ikke om jeg skal vente...
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 14:35
Hvad er der nyt ved den, spørger jeg nysgerrigt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 14:46
Trådløs ,med fjernbetjening og UI, ala' wd hub. Kan se de viser netflix på Promo ,men det er kun for amerikanske brugere, så ved ikke hvornår der kommer en til EU, og resten af verden ?

Redigeret af len61 - 12-Oktober-2011 kl. 14:49
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juli-2008
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 15:44
Og så understøtter den også  Spotify
Til top
broholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér broholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 16:14
Komplett for den til 795, så den kommer til dk
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 18:46
Ok, det er da fint, hvis den er undervejs...

Jeg har ikke selv noget at bruge wifi til. Men Spotify, kunne måske være interessant...

Jeg skal primært bruge den til at afspille min dvd-samling, som ligger direkte kopieret på disk...
Hvordan er den gamle til at vise billeder?
Til top
Recordman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-December-2006
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Recordman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 02:51
Jeg overvejer denne her fine kasse. Jeg bruger en kablet forbindelse, så har i princippet ikke noget at bruge Wifi-delen til, men synes det nye interface ser nydeligt ud.

Er der nogen der allerede har erfaringer, og kan sige lige lidt om denne udgave i forhold til de andre WD mediaplayersQuestion

Redigeret af Recordman - 30-Oktober-2011 kl. 02:52
Til top
Madz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2005
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 09:43
Har også lige bestilt en.
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 10:06
- Jeg synes dog det var lidt ærgeligt at der ikke er mulihed for at slutte et analpgt TV til den, for så havde jeg fundet svaret på hvad jeg skulle have som afløser DVDen.

Men ser ellers fedt ud.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 10:33
Du kan da fint sætte den til et "analogt TV" der er composit AV udgang, så det er bare om at finde de rigtige stik.

Men du kan da ikke bruge den som afløser for din DVD, der er jo ikke noget drev i den !

Redigeret af Pony65 - 31-Oktober-2011 kl. 10:34
Til top
Moushi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moushi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 11:01
Ser spændende ud. Så mangler der bare en brugbar App til iPhonen - gider ikke have TV'et tændt for at kunne spille musik.
Til top
Recordman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-December-2006
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Recordman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 20:37
Jeg har nu læst denne lange tråd på Avforums: http://www.avforums.com/forums/streamers-network-media-players/1524870-wdtv-live-new-version.html
Det er overvejende positive ting der berettes hos den kræsne flok, så derfor må den afløse min gamle Xtreamer med ventilator-problemer.

Men er der nogen på lager i danske butikkerQuestion
Sig til hvis i finder et sted med fornuftig pris, og varen på lager

Redigeret af Recordman - 31-Oktober-2011 kl. 20:38
Til top

Besvar Besvar Side  123 14>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu