|
Den nye WD TV Live - til DK? |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 13:12 |
Western Digital er kommet med en ny udgave af WD TV Live, men kan ikke rigtigt finde ud af om den kommer til DK, eller den kun er forbeholdt US?
Overvejer den "gamle" med ved evt. ikke om jeg skal vente...
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er der nyt ved den, spørger jeg nysgerrigt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Trådløs ,med fjernbetjening og UI, ala' wd hub. Kan se de viser netflix på Promo ,men det er kun for amerikanske brugere, så ved ikke hvornår der kommer en til EU, og resten af verden ?
Redigeret af len61 - 12-Oktober-2011 kl. 14:49 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Og så understøtter den også Spotify
|
|
![]() |
|
broholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 115 |
Komplett for den til 795, så den kommer til dk
|
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
Ok, det er da fint, hvis den er undervejs...
Jeg har ikke selv noget at bruge wifi til. Men Spotify, kunne måske være interessant... Jeg skal primært bruge den til at afspille min dvd-samling, som ligger direkte kopieret på disk... Hvordan er den gamle til at vise billeder?
|
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg overvejer denne her fine kasse. Jeg bruger en kablet forbindelse, så har i princippet ikke noget at bruge Wifi-delen til, men synes det nye interface ser nydeligt ud.
Er der nogen der allerede har erfaringer, og kan sige lige lidt om denne udgave i forhold til de andre WD mediaplayers ![]() Redigeret af Recordman - 30-Oktober-2011 kl. 02:52 |
|
![]() |
|
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Har også lige bestilt en.
http://www.youtube.com/watch?v=awBXpQv3cAI http://www.youtube.com/watch?v=Jyg-hvStbSI&feature=related Den ser nu meget lovende ud i forhold til den gamle.. |
|
![]() |
|
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
- Jeg synes dog det var lidt ærgeligt at der ikke er mulihed for at slutte et analpgt TV til den, for så havde jeg fundet svaret på hvad jeg skulle have som afløser DVDen.
Men ser ellers fedt ud.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Du kan da fint sætte den til et "analogt TV" der er composit AV udgang, så det er bare om at finde de rigtige stik.
Men du kan da ikke bruge den som afløser for din DVD, der er jo ikke noget drev i den !
Redigeret af Pony65 - 31-Oktober-2011 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
Moushi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Ser spændende ud. Så mangler der bare en brugbar App til iPhonen - gider ikke have TV'et tændt for at kunne spille musik.
|
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg har nu læst denne lange tråd på Avforums: http://www.avforums.com/forums/streamers-network-media-players/1524870-wdtv-live-new-version.html
Det er overvejende positive ting der berettes hos den kræsne flok, så derfor må den afløse min gamle Xtreamer med ventilator-problemer. Men er der nogen på lager i danske butikker ![]() Sig til hvis i finder et sted med fornuftig pris, og varen på lager Redigeret af Recordman - 31-Oktober-2011 kl. 20:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |