|
Kompakte fronthøjttalere til TX-NR609 |
Besvar |
Forfatter | |
shaman
Super bruger Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
Emne: Kompakte fronthøjttalere til TX-NR609 Sendt: 20-November-2011 kl. 19:57 |
Jeg er efter længere tids søgen på nettet kommet frem til at Monitor Audio Bronze BX 2 eg teoretisk set kunne være et godt bud på et par kompakte fronthøjttalere til min Onkyo TX-NR609. Nogen der erfaringer med den kombination af forstærker/højttalere? Kriterierne der er opfyldt:
Kriterierne jeg håber de opfylder:
Jeg bor i Nordjylland, men skal en tur med familien på weekend hos nogle venner og vil i den forbindelse tage forbi Tape Connection i næste uge for at høre dem tilsluttet en Onkyo 609'er... men er jeg gået helt galt i byen? Har I evt. bedre alternativer der opfylder ovenstående kriterier? /Søren Redigeret af shaman - 17-December-2011 kl. 22:44 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |