recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompakte fronthøjttalere til TX-NR609
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompakte fronthøjttalere til TX-NR609

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Emne: Kompakte fronthøjttalere til TX-NR609
    Sendt: 20-November-2011 kl. 19:57

Jeg er efter længere tids søgen på nettet kommet frem til at Monitor Audio Bronze BX 2 eg teoretisk set kunne være et godt bud på et par kompakte fronthøjttalere til min Onkyo TX-NR609. Nogen der erfaringer med den kombination af forstærker/højttalere?

Kriterierne der er opfyldt:
  • Thumbs Up de skal ligge indenfor et budget på max. 1500,- kr. stk.
  • Thumbs Up det skal senere være muligt at udbygge til et 5.1 system med matchende højttalere.
  • Thumbs Up front højttalerne skal være kompakte (men ikke satelitter) da jeg gerne vil kunne høre musik uden at behøve subwoofer. Gulvhøjttalere er udelukket.

Kriterierne jeg håber de opfylder:

• Question de skal passe til min Onkyo, og helst lyde godt i stereo (pure mode).
  • Question de skal være gode allround højttalere til forskellige typer musik, fra rock og hip-hop til akustisk og klassisk.
  • Question de skal kunne spille godt, også - måske endda især - ved lav volumen.
  • Question de skal kunne placeres forholdsvist højt, og tæt på væggen (evt. hænges på beslag) uden det går for meget ud over lydbilledet.

Jeg bor i Nordjylland, men skal en tur med familien på weekend hos nogle venner og vil i den forbindelse tage forbi Tape Connection i næste uge for at høre dem tilsluttet en Onkyo 609'er... men er jeg gået helt galt i byen? Har I evt. bedre alternativer der opfylder ovenstående kriterier?

/Søren

Redigeret af shaman - 17-December-2011 kl. 22:44
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu