recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay?
    Sendt: 06-December-2011 kl. 11:15
Jeg leder efter et smart tv produkt, der understøtter både Sputnik samt Viaplay. Er især blevet relevant efter tv2 bliver kodet til Januar (og jeg gider ikke boxer).

Som jeg indtil videre har kunnet finde ud af så understøtter LG/Samsung smart tv viaplay. Sony smart tv understøtter sputnik.

Indtil videre overvejer jeg at købe en dongle til min sony 32" tommer til Sputnik brug. Også købe en Samsung blue ray med smart tv som kan bruges til viaplay og sluttes til min 42". Det er dog træls med 2 løsninger og desuden vil jeg så kun kunne se tv2 i soveværelset fra januar.

Men findes der et´ tv, blue ray eller andet der ville kunne klare begge dele?

Til top
Princesslea Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2011
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Princesslea Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 16:48
ifl. denne artikel: www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1315122671
så kommer sputnik også til Samsung, og så har de jo begge.
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 09:50
Der står; TV2 Sputniks on-demand.
Er bange for det betyder at det kun er køb af film, og ikke deres abonnements indhold. Men spændende at se hvad det ender med.
På Sony var der også den underlige begrænsning at man ikke kunne se de udelandske serier. Selvom man havde abonnement til dem. Dem skulle man se via computeren. Og man kunne heller ikke se live sports.
Håber samsung ender med at have det hele, som man kan se på sin PC.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 09:23
Indtil videre er det ikke sket noget Sputnik/Samsung appl.  !!!   

Redigeret af mich61 - 20-Maj-2012 kl. 09:23
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu