recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Identificering af god kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIdentificering af god kvalitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Identificering af god kvalitet
    Sendt: 01-April-2006 kl. 17:59

Jeg synes det er svært at skelne mellem alle de tekniske specifikationer på LCD tv - er der nogen der kan hjælpe.

Som den amatør jeg er kigger jeg på kontrast forhold og lysstyrke - og det er ca det. Er der andre pejlemærker når man kigger på specifikationerne?

Jeg har kig på Samsung R72 og R75 - har dog også set at man i Tyskland kan købe nogen med digitale tunere R73/74. Derudover er philips 32pf9731D også på min observationsliste - kan nogen give et praj om disse modeller?

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2006 kl. 18:07

Hej

Det hlælper ikke rigtigt at kikke på specifikationerne, når vi snakker om kontrast og lysstyrke.

Personligt ville jeg vælge et TV som benytter den nye Aptura teknologi, en ny form for baggrunds belysning.

i 2005 fik Philips f.x. EISA prisen for "Europas bedste video innovation 2005-2006 for billedforbedringsteknikken ClearLCD.
ClearLCD findes netop i det 32pf9731D du omtaler.

Se evt i denne link her kan du se lidt om 32pf9731D.

DEtte tv er jo spækket med en række ekstra funktioner som mange af konkurrenterne mangler. Det er dog også lidt dyrere.

Redigeret af lahan - 01-April-2006 kl. 18:15
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu