recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere
    Sendt: 16-April-2012 kl. 17:24
 Så er der snart kun 1½ time, til at dette event løber af stablen. Jeg er personligt selv spændt, på at se alle de nye ting fra Panasonic. Og så er det jo altid hyggeligt, at hilse på andre medlemmer fra recordere.Big smile 
Når man som jeg, sælger en del, så møder man jo en del af de andre, og det er ret fedt at få ansigter på de forskellige navne.
Vi ses derude.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:35
Poster I nogle billeder og deler ud af jeres indtryk efterfølgende? God fornøjelse.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:38
Jeg mener, at der blev taget billeder sidste år. Så det gør der nok.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er der snart kun 1½ time, til at dette event løber af stablen. Jeg er personligt selv spændt, på at se alle de nye ting fra Panasonic. Og så er det jo altid hyggeligt, at hilse på andre medlemmer fra recordere.Big smile 
Når man som jeg, sælger en del, så møder man jo en del af de andre, og det er ret fedt at få ansigter på de forskellige navne.
Vi ses derude.
Ja, er også på vej "tilbage", arbejdspladsen ligger i Hvidovre og bor i Fredensborg. Så er næsten på vej ud af døren.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Vi ses derude.
Ja, er også på vej "tilbage", arbejdspladsen ligger i Hvidovre og bor i Fredensborg. Så er næsten på vej ud af døren.
Så er det lidt kedeligt, at det ikke var tidligere. Det er en god tur at køre, frem og tilbage.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Poster I nogle billeder og deler ud af jeres indtryk efterfølgende? God fornøjelse.
Der kommer en artikel fra siden her - med en del billederTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 20:25

Vi ses derude.
Men jeg hilste da på digLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:02

Vi ses derude.
Så er det lidt kedeligt, at det ikke var tidligere. Det er en god tur at køre, frem og tilbage.
En lille køretur på 30min, og er vel hjemme igen.
En aldeles hyggelig aften, med en god gennemgang af Panasonics nye produkter. Den største overraskelse var vel ST50 serien, jeg kan godt forstå de flotte reviews på udenlandske sites. I det prisleje bliver det en hård nød at knække for konkurrenterne.
Topmodellen VT50 skuffede heller ikke, det så godt nok " sort ud ", og smart tv har fået et gevaldigt løft, nu bliver det da værd at bruge.
Takker alle for en hyggelig aften, og igen for et godt arrangement.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:08
Super at høre, at Panasonics nye skærme overrasker positivt. Hvordan er GT50?

Redigeret af KeWa - 16-April-2012 kl. 22:10
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:13

Super at høre, at deresmskærme overrasker positivt. Hvordan var GT50?
Jeg dvælede ikke så meget ved den, men det jeg så var fremragende. I design ganske tæt på VT50, og i tændt tilstand bemærker man ikke, at der ikke er heldækkende glasplade som på VT50. Blæserstøj er også en saga blot, alt under VT50 er nemlig ikke udstyret med disse.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:19

Super at høre, at deresmskærme overrasker positivt. Hvordan var GT50?

Jeg dvælede ikke så meget ved den, men det jeg så var fremragende. I design ganske tæt på VT50, og i tændt tilstand bemærker man ikke, at der ikke er heldækkende glasplade som på VT50. Blæserstøj er også en saga blot, alt under VT50 er nemlig ikke udstyret med disse.

Jeg så en del på GT50. Det ser ud til at være rigtig godt. Det har mange ag VT50's gode ting i.
Jeg så så lidt på WT50. Af et led tv at være, så, så det virkelig lovende ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:19
Fedt. Det var Panasonic-centeret i Rødovre, I besøgte, ikke? Må hellere snart smutte forbi og se de tre skærme side-by-side --- og ikke mindst; bestille et.
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu