|
Fedt fingre på BD skiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2012 kl. 14:11 |
Min kære lille datter havde lige fat på et par af mine BD skiver,arghhh griner, jeg fik tørret meget af dem med en fibre klud, men er der ikke noget rens man købe til ens skiver, hvis der kommer fedt fingre på igen, alternativt må jeg rykke dem højere op et andet sted.
Lofferen
|
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Online Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jJeg plejer at klare det med noget varmt vand og så ellers tørre fra midten og ud mod kanten.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja start med at flytte BD'erne. Og så er håndvarmt vand under vandhanen tilstrækkeligt, samt et rent viskestykke med bevægelser fra midten og ud til kanten - aldrig rundt, da det kan påvirke afspilningen med en fin ridse i "rillerne".
Har renset mange ex-leje film på den måde. Redigeret af Kampus - 17-April-2012 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Hvad med sandpapir?
![]() Nej, men jeg bruger også vand, de få gange der er kommet noget på. Og køber jeg brillepudse klude de er ret gode.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Jeg havde en gang en cd med en stor ridse i, da satte jeg et stykke blåt tape over, så kørte den fint
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |