recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - cdwow
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

cdwow

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
speedy911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2012
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: cdwow
    Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:17
Hej

Nogle der ved om der er problemer med told, når man handler ved cdwow?

VH
Speedy911
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:25
Det kan der være, hvis du køber for over 80 kr. Prisen hos cdwow er inkl. porto, så de deklarer værdien uden porto.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:25
newermind fandt der i deres faq.

Leder efter Michael Buble meets madison square garden (bluray), men synes ikke den er at finde hverken hos Amazone eller andre steder, hvor der ikke kommer toldafgift på.
VH
Speedy911
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:26
Jeg har ikke handlet med cdwow (eller wowhd, som det hedder nu ) rigtigt længe. Det var tilbage i 2010 de sidste ordrer blev lagt. I starten blev alt sendt via et EU land og der var derfor aldrig problemer med told/moms. 

De sidste to forsendelser jeg modtog var ikke sendt via EU; der var poststempel fra Hong Kong.

Der er vist noget med at de vil betale den slags tilbage, hvis man scanner opgørelsen og lign, men betaling sker med en voucher til wowhd.

Om man brugte den danske, engelske, australske osv. side var underordnet.

Om de har ændret på noget siden dengang, er jeg ikke klar over.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af speedy911 speedy911 skrev:

newermind fandt der i deres faq.

Leder efter Michael Buble meets madison square garden (bluray), men synes ikke den er at finde hverken hos Amazone eller andre steder, hvor der ikke kommer toldafgift på.

Du kan finde den her. Den er godt nok brugt, og den billigste sendes fra USA, men det er meget sjældent at man bliver ramt på køb ad den vej.

Redigeret af Naiera - 27-Juni-2012 kl. 19:28
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:30
@kaizer: Efter de er begyndt at sende fra Hongkong, står der på deres side, at der kan komme told og afgifter på.
Så jeg køber kun, hvad der kan fås til under 80 kr.

Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@kaizer: Efter de er begyndt at sende fra Hongkong, står der på deres side, at der kan komme told og afgifter på.
Så jeg køber kun, hvad der kan fås til under 80 kr.

Ja, jeg har lige været inde og læse det. Jeg ville også holde mig under 80 kr. Som sagt handler jeg der ikke mere efter deres leveringsbetingelser blev ændret. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér speedy911 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 19:40
Tak.

Prøver Amazone, lige så hurtigt jeg får fundet ud at om min ps3 kan afspille region a blurays
VH
Speedy911
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 21:22
Det kan den ikke, hvis den er købt her i landet.

Men det er heller ikke nødvendigt. Hvis vi går ud fra nedenstående bagsidebillede, så er den fri for regioner.

Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
stillbatt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2013
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillbatt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:27
Ville bare høre andre på yousee net om de også mangler TV3 Hd i deres pakke, (den alm sd version er der stadig) den er i hvert fald forsvundet her i Viborg området

Redigeret af stillbatt - 26-August-2014 kl. 08:01
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 16:39
Jeg har handlet meget der igennem tiden ( cdwow ), men efter ny afsendelsesadresse ( wowhd ) er det lidt mindre interessant. Sidste bestilling jeg afgav, var under 80 kr., men varen var i restordre og alligevel blev beløbet trukket straks. Dette skrev jeg til kundeservice, men her var svaret blot : normal praksis, men hvis jeg ville afbestille ordren ville pengene blive ført tilbage. Det gjorde jeg så, og pengene blev returneret.
Der går også lidt rygter omkring, at deres varer er piratkopier, dog meget vellignende og professionelt lavet.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Jeg har handlet meget der igennem tiden ( cdwow ), men efter ny afsendelsesadresse ( wowhd ) er det lidt mindre interessant. Sidste bestilling jeg afgav, var under 80 kr., men varen var i restordre og alligevel blev beløbet trukket straks. Dette skrev jeg til kundeservice, men her var svaret blot : normal praksis, men hvis jeg ville afbestille ordren ville pengene blive ført tilbage. Det gjorde jeg så, og pengene blev returneret.
Der går også lidt rygter omkring, at deres varer er piratkopier, dog meget vellignende og professionelt lavet.

Jeg synes ikke det ligner kopier. 
Fx Tom Waits jeg har købt, er eksklusive udgaver med hefter eller bøger. Ikke alm. plasticcover.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu