|
ViaPlay max. antal enheder... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 14:44 |
Så har jeg åbenbart ramt max. antal enheder på en konto på ViaPlay.
Så nu virker mit ViaPlay "kun" på min iPad, alle andre enheder melder bare "Max. enheder nået". Hvis antallet "kun" er 4 stk., så rammer jeg da hurtigt max.,2 stk. iPhone´s, iPad, nogle computere, måske PS3 når app´en kommer, alt sammen indenfor samme husstand.
Troede så bare man under sin konto håndtering kunne nulstille sine devices, ala Netflix, men næ nej. Man skal åbenbart over kundeservice får at få slettet en enhed, og kun een pr. 90 dage... :O( Ret irreterende når man nu gerne vil se en film på sin nye computer, og kundeservice ikke tager telefonen, selv om der burde være åben, weekender 10-16, ringer kl 13... :O( Jeg er ellers stor fortaler for streaming, har flere tjenster, Netflix, Hulu, Amazon Prime samt ViaPlay. Men dette er et lille minus i min bog, jeg syntes ViaPlay´s enheds håndtering er usmart. Kunne bedre forstå at der måske kun kunne være måske 2-3 online samtidigt, og hvis flere loggede på stoppede en af de andre. Men at låse på hardwaren er usmart, hvad hvis man er ude i byen, og ikke har sin egen computer med, men gerne f.eks. vil se en fodboldkamp på en "fremmed" computer, det er jo så ikke muligt, og så ryger noget af det smarte altså i mine øjne. Hvad er andres holdning til dette?? Er der nogle er har haft kontakt til kundeservice med noget tilsvarende, og hvad er deres oplevelse af håndteringen max. enheder problematikken?? |
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du har så meget ret. Det er himmelråbende tåbeligt.
Man burde have lov til at administrere sine egne enheder i det mindste - slette / oprette. Har selv en sag kørende med TV2 Play, da de også er med på vognen om at begrænse brugerne: "Der kan godkendes fem enheder til din TV 2 Play konto. Enheder kan fjernes, hvis de ikke har været anvendt indenfor 30 dage" Dvs. at i mit tilfælde hvor jeg vil have en ny iphone til at erstatte en tidligere enhed, skal vente 30 dage inden jeg kan få den forbundet fordi jeg har brugt 5 enheder. Simpelthen bare tåbeligt. Og 4-5 enheder er for ringe til dagens DK. Forældet at se sådan på det. Prøv ex. at tælle antallet at enheder i hjemmet, som er forbundet til internet? Redigeret af bamsen - 28-Oktober-2012 kl. 20:30 |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
For Zlatan da, 23 minutter i kø på kundeservice....
Da jeg endelig kom igennem var der en flink medarbejder der nulstillede min konto og frigav mine enheder. Men samtidigt advarede han mig imod regcleanere, med mindre Silverlight lå som en undtagelse. For når man køre en regcleaner uden Silverlight lagt som undtagelse, fjerner den info om enheden og næste gang man logger på Viaplay, tager computeren en ny enhedsplads, selvom det er den samme pc. Sandsynligvis har andre tjenester der anvender Silverlight, der har samme problematik, når der indføre et max. antal. |
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Jeg havde gang i CCleaner igår, og kom så til at lave den fejl som er beskrevet her. Nu siger viaplay også at jeg har for mange enheder tilsluttet. Det må da være muligt selv at gå ind og så få computeren igang igen? Jeg bruger computeren hver gang jeg skal se det over tv'et, så har lidt et problem. Skal man godtnok have fat i Viaplay først?
|
|
![]() |
|
Tror ikke du kan slippe udenom Kundeservice her.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |