recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere tid på reklamer end programmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere tid på reklamer end programmer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mere tid på reklamer end programmer?
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 12:05
Hej.

Jeg har Yousee (den store pakke).

Er jeg den eneste der syntes at der snart sendes flere reklame-minutter end program-minutter på en lang række kanaler?

Kan desværre ikke fravælge Yousee, da det er en del af huslejen.
Er det ok at man skal betale så meget for fuldpakken, når så meget af sendetiden bare er reklamer?

Udfordring: kan du lave en komplet kanal-rundfart (fuldpakken) uden at ramme ind i en reklameblok? - jeg har opgivet forsøget!

JH
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 12:56
Øh ........... om du ser TV3 via YouSee, Stofa, parabol eller hvad ved jeg så er der lige mange reklameminutter.

Så selvom du vælger en anden leverandør af de samme kanaler, får du ikke færre reklameminutter.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:09
Det kræver noget "fodarbejde", men det må kunne lade sig gøre at lave det valgfrit hvilken størrelse TV-pakke man ønsker. I de fleste boligforeninger er det et punkt på Generalforsamlingen. Så du skal ud at samle stemmer for dit forslag om valgfrihed, så det får demokratisk flertal.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:24
Man kan vel starte med at nedgradere til grundpakken og dermed fortælle rekvalmekanalerne at man ikke kan lide dem?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 14:56

Har selv kun Grundpakke med tilvalgskanaler, har det helt fint med det.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 14:59
Ser aldrig TV3 kanalerne plus K4 5 og 6 så reklamer er sjældent hos mig

( yousee fuldpakken )
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 15:05

Ser yderst sjældent kanaler med reklamer Live, der optages fra dem, så kan reklamerne skippes lynhurtigt.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Man kan vel starte med at nedgradere til grundpakken og dermed fortælle rekvalmekanalerne at man ikke kan lide dem?
Klaus

Hvis der bare var en rigtig grundpakke uden TV2, TV3 og Kanal 5. Kombinationen af reklamer og betaling til kanalen er helt vanvittig i en grundpakke.Ouch

Redigeret af JesperLund - 14-Januar-2013 kl. 17:52
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 17:58

Ligeledes er de enkelte pakker steget en del i pris her ved årsskiftet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 00:37
Oprindeligt skrevet af jahafa jahafa skrev:

Er jeg den eneste der syntes at der snart sendes flere reklame-minutter end program-minutter på en lang række kanaler?

..og det bliver ikke bedre af, at mange kanaler laver sådan nogle "appetizers" inden reklameblokkene og "recaps" efter..

"Efter reklamerne skal vi se om det lykkes holdet at få monteret den drilske garageport".. Reklamer.. "Velkommen tilbage, inden vi gik til reklamer så vi at holdet havde problemer med en garageport, mon det lykkes dem at hitte ud af det?"..

Der er en grund til at rippede udsendelser på youtube fylder ca. 35-36 minutter for en udsendelse der fylder en time i tv.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 00:41
Ja, eller et afsnit af luksusfælden fylder 44 min, endda med disse appetizere.. 

JEg har taget det simple valg at opsige mit abonnement og steame alt jeg gider se via PC'en. Ren protest.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 04:42
I second that Steve !

Vi droppede al tv abonnement for snart en halvt snes måneder siden og det er ikke savnet. Enkelte podcast fra DR2 ind imellem, men ellers bruger vi tiden ting vi aktivt vælger at se; koncerter, serier og film.

Det mest utrolige er nok at vi ser mange flere ting af det vi før ikke synes vi havde tid til og stadig har endnu mere tid til overs til at besøge venner, bage en kage, etc.

Alt det lort der sendes berøver en masse tid og er i heldigste fald blot ligegyldigt fordummende sensationsjournalistik og selvfed kanalpromovering.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu