|
Projectorcentral spørgsmål |
Besvar |
Forfatter | |
Tazman
Bruger Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2013 kl. 17:03 |
Hej
Hvis man har et projektor lærred på 92" og projektorcentral siger en monteringsaftand på 3,4 meter, men man har 5,4 meter tilbagvæggen, skal der så Zoomes og hvad betyder det for billedkvaliteten?
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej!
Ja så skal der enten zoomes eller projektoren skal rykkes frem. Jo længere tilbage du flytter projektoren jo mere lys "mister" du. Når zoomen er objektivet bør der ikke være synderligt kvalitetstab udover det med lyset. Hvis zoomen er digital mistes der så vidt jeg ved meget mere kvalitet. Min egen projektor er derfor hængt så tæt på lærredet som muligt ved den ønskede lærred størrelse.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Tazman
Bruger Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm... Ærgeligt at skulle ha den hængende mit i rummet. Må se den visuelle effekt før jeg træffer en beslutning...
Takker
|
|
Østergaard
Bruger Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når Projectorcentral kalkurerer afstand m.v., så prøv at følge med i at "Image Brightness" ændrer sig når du ændrer de forskellige parametre. Det kan give en indikation af hvor meget du lys du taber ved længere afstand, mere zoom osv.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |