|
K: Medie center box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tyran1975 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2013 kl. 16:50 |
Hejsa
nogle de har en Medie center box som de vil af med Krav: SKAL kunne afspille Iso filer, MKV Eller hvis nogle har et godt bud på hvilken en jeg skal gå efter hvis jeg skal købe nyt ;) ? |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nup en WD Live :)
http://www.proshop.dk/Multimediaafspiller/Western-Digital-TV-Live-Media-Player-2291282.html
De virker. :). Men der er sikkert en masse andre bud. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Tyran1975 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Hejsa og mange tak for input ;)
den har jeg dog kigget på, men ser ikke ud til den understøtter Iso filer efter hvad jeg kan se
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Den jeg har tag dem fint. :), du kan bare ikke starte dem via Upnp/DLNA Share, den skal taget via Network.... hvis du forstå. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
hmm er ikke vildt meget inde i det der
men det jeg mener er.. jeg sætter medie boksen til tvet men en harddisk i som feks har en iso fil og så kan jeg afspille den direkte uden først at konventere til feks. mkv. formatet
|
|
![]() |
|
Det kan du, måde du bare starte afspilningen på er lidt anderledes, men hvis man vender sig til den "Knap så brugevenlige" måde så er det bare det samme værd gang. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
jeg siger man tak så ;)
vil prøve at læse noget mere omkring den WD live der
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Er ret sikker på popcorn hour tager iso.. :-)
Har lige købt en brugt for knap 400,- |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Har nu kigget lidt rundt og må konstatere at en Xtreamer Prodigy 3D medie box har alle de ting jeg ønsker. ;)
Nogle der kender den og kan sige om den er god ?
|
|
![]() |
|
Det kan jeg sagtents :) De køre super.
|
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |