|
K: Rullelærred + HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2013 kl. 18:55 |
Hej!
Eftersom jeg er ved at erhverve mig en projektor, mangler jeg et lærred og et hdmi kabel dertil. Lærred: kvalitets lærred, gerne fra lissau ellers lign. 90" og gerne tab-tension. HDMI: ca. 15 meter - god kvalitet. Hvad har i? :-) Mvh. Andreas |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Bimx70 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har et lissau c75 rullelærred incl embalage Tror det er 108 tommer Hvid dug 1,0 i gain Mvh birger |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Hej Birger!
Har du mulighed for at måle hvor bredt det er? :-) Og er der mulighed for forsendelse? (Kan se du bor på Sjælland) Mvh Andreas Pilgaard |
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Bimx70 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 53 |
Hej Andreas
Lærred er 234 x 114 cm Kasetten et ca 250 cm Farven er hvid Hvor bor du Det bedste hvis kender nogen der kan hente lærred Tror det er for stort til at sende med post Danmark og for tungt Men kan undersøge det hvis vi bliver enige om pris osv Mvh birger |
|
![]() |
|
Jeg skriver lige en pm! :-)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Bump :-)
Mangler stadig begge.. |
|
Min stuebio!
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |