Havde en hyggelig eftermiddag hos den lokale expert, lækker service de har, da de fik flyttet rundt på en del fladskærme, for at jeg kunne komme til at sammenligne, især de 2 jeg referer til i overskriften...![](smileys/smiley1.gif)
Var brændt varm på panasonic pv60, og må sige ved almindelig analog tv signal overgik den de fleste lcd skærme..
Jeg syntes det så mere realitisk ud i farverne og der var faktisk flere detajler at syne end ved mange af deres lcd skærme, selvom de kunne virke mere skarpe i billedet, var det alligevel som om at mange detajler som rynker i folks pande, blev tværet ud, og man slet ikke kunne se dem, som man kunne på pana pv60´ern...
Men til sidst stillede de pv60 ´ern, ved siden af samsung LE-40M61B for lige at sammenligne, der måtte jeg sige jeg kom i tvivl om hvad man skulle vælge, der er godt nok 5000 kr i prisforskel, men syntes mange af de svagheder som andre lcd skærme fra ( ex.samsung og phillips) havde, ikke øjnes derpå, billedet virkede utroligt skarpt, mere detaljeret end mange af de andre.. Var bare imponeret over så skarpt og tydeligt billede virkede derpå, og den blev ikke mindre da de satte sattelit modtager til den og viste hdkanaler...
Bare lige min mening om 2 fladskærme som virker utrolige populære herinde, og kunne godt tænke mig at evnt, høre andres mening og kvaliteten mellem de 2....