|
Lovefilm lukker i Danmark |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2013 kl. 13:29 |
|
Jeg har netop modtaget denne triste mail fra lovefilm.dk
Hvor skal man nu nemt og bekvemt leje sine blu-rays? Vi på LOVEFiLM har den kedelige nyhed, at LOVEFiLM Danmarks tjeneste lukker i løbet af sommeren. Hvad sker der nu? Dit LOVEFiLM abonnement vil lukke ned om 30 dage, dvs. 10.7.2013. Du har derefter yderligere 30 dage til at sende dine film retur, så der her 10.8.2013, herefter lukkes hjemmesiden og din konto er afsluttet. Streamingtjenesten For dig der har adgang til streamingen, så vil den blive lukket 10.7.2013. |
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Trist
Jeg har været medlem i flere perioder, er det dog ikke for tiden |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
MojoDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 21 |
|
ØV
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og der er vel ingen andre alternativer?
||
Reciever: Yamaha RX-V3967, Front højtalere: Martin Logan Air, Center højtaler: Martin Logan Vignette, Baghøjtalere: Gamle JBL
|
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
|
ØV - Har været flittig bruger siden de startede i Danmark.
Hmmmmm - hvad så nu? Gode forslag til alternativer? Redigeret af Larxox - 10-Juni-2013 kl. 14:37 |
||
![]() |
||
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
|
Det er dælme ærgeligt. Jeg har virkeligt nydt at få HD film med ordentlig bit-rate på skærmen. I modsætning til det der streaming hejs
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Satans! Jeg havde også glæde af dem. Fin pris og ægte HD/BD hver gang :-)
|
||
![]() |
||
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
|
Surt, vi har også nydt, særlig de mere sjældne og gamle film.
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Det var da træls.
Jeg har også holdt af at få film sendt hjem til mig. Der er ingen alternativ til 15-20 film for 179 kr./mdr.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Jeg tilslutter mig koret og ja der er vel ingen alternativer... En skam hvis man vil have bluray kvalitet på både billed og lyd, at man nærmest er tvunget til streaming efterhånden
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Problemet er blot, at herovre i det det vestjyske kan der være langt til en blockbuster ellers kunne jeg også sagtens leve med det
![]() |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Ja, det er da også en fin løsning, selv om jeg foretrækker at undgå at skulle forbi en butik hver gang jeg har lejet noget. Desuden er der, som i Vestjylland, småt med butikker i Østjylland. Jeg skal køre 120 km. for at få film hjem fra Blockbuster, og det kan næppe svare sig...
Redigeret af kaizer - 10-Juni-2013 kl. 15:33 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |