|
Ny projekter & Lærred! |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2014 kl. 19:16 |
Godaften Rec.
Jeg håbede på i kunne give mig et par råd med på vejen- Jeg overvejer stærkt at opgradere mit lærred og projektor! Til dels pga. jeg ingen 3d har, og til dels fordi jeg synes min Benq w1100 larmer når den køler linsen! Jeg har pt et 90' noname lærred, og min benq w1100.. mit budget ville ligge i omegnen af 30.000- Derudover ville jeg kunne have nogle penge igen på mine gamle sager? projektoren har kørt ca 500 øko timer og har et 1 år tilbage af garantien. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
JVC og Lissau.
|
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne godt bruge lidt mere info end disse, tænker du på en specielt model eller? Jeg har overvejet lidt om man skal cinema scope?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12313 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ekstra wide kræver vist et lidt stærkere budget.
JVC's billigste projektor er X35, så du må nok grave lidt dybere når lærredet også skal være Lissau. |
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
men er Jvc's X35 pengene værd?
|
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
Burde man vente i 6mdr til et år til 4k måske var kommet til verden? der sker vel en del inden for det næste stykke tid i forhold til kval. i billedet ?
og så bare købe et nyt lærred i første omgang?
|
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville tag en snak med CSN-Teknik og høre hvad han har at tilbyde ind for dit budget...
Jeg køre selv med Lissau og JVC her hjemme og det er helt fantastisk godt billed og du har mit ord på når jeg siger til dig at hver gang folk har været forbi (gæster & kammi) og de har været inden i bio'en har der altid kommet den kommentar med ""hold da op det står flot og skarpt"" |
|
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glemte og skriv at det et 92" Lissau Tab-Tension ISF og en JVC HD350
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
JVC X35 er det bedste der kan fås i prisklassen. Den er også relativt støjsvag og fleksibel hvad angår opstilling.
|
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
JVC DLA-X35 er en fremragende maskine, der i klassen nok har den bedste native contrast og bedste sortniveau; generelt et super 2D-billede. Den har dog en tendens til at sløre en smule ved bevægelse, og skarpheden er god, men kunne være bedre. Sony VPL-HW55es er i samme klasse prismæssigt; den er mere støjsvag og har et højere lysoutput. Sortniveauet er tæt på det samme som JVC'en. Begge maskiner kan kalibreres til et korrekt billede. Om man er til den ene eller den anden projektor afhænger af rummet og brugen. Jeg har selv Sony'en og ovenud glad for den (Havde tidligere BenQ W6000 og Panasonic PT-AT5000). Der går nok et stykke tid før vi ser 4K projektorer i denne prisklasse.
|
|
Stereolab
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |