|
defekt produkt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2014 kl. 14:33 |
Jeg kunne godt tænke mig om der er nogle kloge hoveder i forbruger rettigheder herinde.
Jeg købte 30/5 en dremel 8200. på webshoppen frishop.dk. Dum som jeg var pakkede jeg den ikke ud og testede produktet før jeg skulle bruge det for en uge siden. Det viste sig så at være defekt fra fabrikken i og med der er en varmesikring i som slår produktet fra ligeså snart den kommer over et vist antal omdrejninger/min. Jeg kontakter så frishop.dk og får at vide at dremel hører under Bosch Danmark og de forlanger i de her tilfælde at produktet sendes ind. Nu rykker jeg så lige for en status her et par dage efter de har modtaget produktet og får at vide der går minimum 8+ arbejdsdage inden de "gider"/har tid til at kigge på det. Det er et helt nyt produkt der ikke virker fra køb, hvordan er jeg stillet som forbruger her, er her nogle kloge hoveder? Kan det passe at jeg som forbruger skal fanges i et reparationscirkus på et nyindkøb produkt (dog defekt)? Dette er ikke en hade post mod hverken frishop eller bosch, jeg kunne bare godt tænkte mig og høre hvordan jeg som forbruger har af rettighed til at få produktet erstattet/udskiftet, da jeg jo købte den fordi jeg står og mangler den her og nu i et par projekter derhjemme. Tak på forhånd for info... Redigeret af Bygone - 20-Juni-2014 kl. 14:47 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
30/5 er 3 uger siden så jeg syntes ikke at de behandler dig uretfærdigt. De har nogle retningslinjer at forholde sig til og 8 arbejdsdage er ikke lang tid, selvom det føles som lang tid for dig fordi du gerne vil have lavet dine projekter lige nu og her. Så en anden gang skal du nok teste med det samme for havde produktet været DOA havde de nok bare lavet en ombytning.
Så nyd det gode vejr, start op i grillen og lav noget andet imens. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor brugte du ikke bare returretten og slap for al bøvlet?
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man undersøger da ALTID en vare for fejl og mangler når den ankommer. Så har man ikke et selvforskyldt problem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det gør man da. Selv film købt over nettet smides lige en tur i afspilleren, så defekte kan byttes
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha ha, ja der går ikke mange dage i hvertfald før en nyankommt BD bliver set. Så man finder hurtigt ud af om der er et problem med den. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er nemt at være bagklog
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke andet end normal klogskab. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har ikke noget med det at gøre, det er noget man bare gør. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er der pæn forskel på en Dremel og en DVD film.
Jeg har da f.eks købt en skruemaskine men brugte den først 1. gang 3-4 måneder efter Så det er bestemt ikke noget man bare gør ![]() Iøvrigt hjælper det slet ikke trådstarter at ævle løs om hvad der skulle være gjort
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bliver højst sandsynlig byttet til en ny.
Problemet med mange internet butikker er at varen ikke bliver sendt fra butikken men fra leverandøren.
Jeg bestilte en el radiator som var defekt. Internet butikken sagde at jeg boede lige ved siden af grossisten, så jeg kunne bare afleverede den der. Grossisten ville ikke tage imod fordi de ikke kunne lide internet butikker. Så det endte med at jeg måtte sende den med post til den anden ende af landet for at få den byttet. Og det tog noget tid.
Frishop.dk har godtnok en fysisk butik, men jeg tror ikke at alle vare findes i butikken.
Og ja. Det er træls at skulle vente.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |