|
Blockbuster butikker lukker |
Besvar | Side 123 14> |
Forfatter | ||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2018 kl. 16:47 |
|||
I stedet for at skrive her, og forvente at en moderator ser det, kunne du anmelde tråden og skrive dine tanker i anmeldelsen. |
||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Til moderatorerne: kunne man overveje at "un-sticky" denne gamle tråd? Seneste indlæg var 2½ år siden og emnet vel ej relevant længere?
|
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6662 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Pokkers autokorrekt
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så må vi håbe den fra cdon også har billed og ikke kun lyd |
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6662 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
ITunes er ikke så tosset. Jeg har i dag hørt Jupiter Ascending. Den kan først købes på cdon om næsten tre uger.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Priserne plejer at være ens hos alle. Det er enten 49 eller 39 for premiere-film. /Lars
|
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er flere tankstationer i Aarhus der lejer film ud, men det er måske ikke generelt for hele landet?
Redigeret af Ning - 01-Juni-2015 kl. 21:16 |
||||
Ning
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Troede yousee havde købt blockbuster navnet til deres streaming. |
||||
ThomasP
Super bruger Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vi havde nogle venner der havde fået en kode et sted til en film - det kunne de ikke få til at fungere.
Så kom de forbi med computeren, og jeg anser mig selv som forholdsvis teknisk kyndig - det tog mig næsten en time før de kunne gå hjem og se film. Når så lyd og bitrate er elendig, så går der meget længere før jeg ikke vil prioritere mine Blu-ray skiver.... |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har lige kigget lidt på Blockbusters facebook side, og må sige at det ikke lyder lovende. Man kan ikke starte film, og masser af andre problemer. Så tør dårligt at leje der.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg mener at det koster 39 kr ved BB. Yousee har jeg faktisk ikke tjekket. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Besvar | Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |