recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix nw-4-8 fejl Samsung H7005
    Sendt: 28-December-2014 kl. 00:33
Sidder og er ved at få grå hår i hovedet over at jeg ikke kan få Netflix til at virke på et Samsung H7005.

Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8

Har prøvet næsten alt synes jeg inkl:

- Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger.
- Opdatere til seneste firmware (1200.2).
- Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem.
- Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid.
- Genstartet router og modem.

Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix.

Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix:


Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:09
Har du prøvet at logge ud af Netflix og tage strømmen efterfølgende?

Hvis du ikke har muligheden for at logge ud på TV'et kan du logge på computer/tablet og vælge 'log ud af alle enheder'.

Da jeg googlede fejlen bemærkede jeg at en del mener at disable 'Instant On' på TV'et også skulle have en gavnlig effekt.
Har dog ikke selv haft problemer med netflix app på mit 7505 og kører med 'Instant On' enablet.


Redigeret af Bladerunner - 28-December-2014 kl. 13:11
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:28
Jeg mener at fejlen ligger ved netflix app'en. Prøv forslag med app.

Under hjælp skriver netflix følgende:

lp-center Søgeresultater Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller
Netflix-afspilningsfejl NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller

Hvis du får fejlkoden NW-4-8 på dit tv eller din Blu-ray-afspiller, skyldes det, at der er oplysninger på enheden, der skal opdateres, eller at der er et problem med internetforbindelsen. Følg nedenstående trin til fejlfinding for at løse problemet.

Log ud, og log derefter ind

Kontrollér versionen for din Netflix-app
Vælg Flere oplysninger (More Details) på fejlskærmen.
Vælg Enhedsoplysninger (Device Information).
Kontrollér, at du har en SDK med 4.0.6 eller højere i rækken Netflix-version (Netflix version).
Hvis du ikke har Netflix-version 4.0.6 eller højere, skal du kontakte enhedens producent for at høre, om din enhed snart modtager en ny version i en opdatering af firmwaren.

Søg efter opdateringer af firmware

Nulstil til fabriksindstillinger

Genstart dit hjemmenetværk

Slut enheden direkte til dit modem

Gør det trådløse signal bedre
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Laksepote Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2005
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laksepote Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:05
Har samme problem..
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Laksepote Laksepote skrev:

Har samme problem..

Ja, så er det jo om at komme igang med anvisningen.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:34
Har prøvet alt hvad der er at prøve.

Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Har prøvet alt hvad der er at prøve.

Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.


Så er du jo allerede vej. Selv om du desværre må vente.

Og Netflix er absolut værd at vente på.

På Netflixhjælp kan man iøvrigt se, hvilke fabrikater og modeller, der virker sammen med Netflix.

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 14957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Har prøvet alt hvad der er at prøve.

Samsung har bekræftet at det er en fejl der ligger hos dem og at de arbejder sammen med koreanske teknikere omkring en løsning.


Køb en AppleTV boks til 750 kroner og du er fri for softwarebøvlet med Samsung.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 19:55
Lyder betryggende Klaus. Så er denne link måske overflødig?http://support.apple.com/da-dk/HT200197
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 14957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Lyder betryggende Klaus. Så er denne link måske overflødig?http://support.apple.com/da-dk/HT200197


Ja, for Apple hjælper ikke Samsung med deres softwareproblemer.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 22:00
Altid den positive konstruktive ånd.... 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 14957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

Altid den positive konstruktive ånd.... 


Jeg skal lige høre, er det mig du kritiserer for at komme med et let løsning på, hvordan man får Netflix tilbage på sit tv, i det mindste indtil Samsung får rettet op på deres software?
Eller er det bentpetersson som linker til en Apple hjælpeside, når det drejer sig om sofwareissues med et Samsung tv?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu