|
Bluetoothmodtager |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2015 kl. 16:58 |
Jeg jagter en Bluetooth enhed eller lignende, som jeg kan bruge til at sende lyd fra androidtelefon til anlægget.
Findes der er en billig og brugbar løsning. Er ligeglad med mærket osv, må også gerne være unknown fra ebay. Kan bare ikke gennemskue hvad der virker. Sidst jeg prøvede var der lidt rumklang, og det vil jeg gerne undgå. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Elements bluetooth USB dongle til at ligge. Pakket op, men aldrig brugt.
Specs: Op til 60 m rækkevidde Bluetooth vers 2.0 USB 1.1 - også kompatibel med USB 2.0 Dog max 12 Mbps overførselshastighed |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvad skal den koste, eneste krav jeg reelt har til pris, er at skal være billigere end cc audio
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Der er stor forskel i lyd kvalitet på Bluetooth og chromcast ( har ikke prøvet den nye chromecast ) så når vi er i så små penge så køb chromecast
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
150kr plus porto. Jeg kan bare ikke lige finde driver disc'en. Er heller ikke sikker på den egner sig til andet end PC? |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Du skriver USB. Kan den sluttes til et anlæg ?
|
|
![]() |
|
Kræver en USB indgang!
På min egen Pio SC-LX83 er der en løs bluetooth modtager, godt nok ikke med USB stik, men et specielt for Pioneer. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ellers laver logitech, og en række andre den slags løsninger også - hifiklubben har vist en argon der kan både køre optisk ind i anlægget og alm rca, og der skulle også være DAC i.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Jeg har købt sådan en her: http://eud.dx.com/product/dl-link-ts-btad01-hi-fi-bluetooth-v4-0-music-receiver-w-fiber-coax-3-5mm-audio-output-black-844261787. Den virker fint, og har, modsat de fleste andre, understøttelse for Apt-X.
|
|
![]() |
|
tak for jeres input. Fik en hjerneblødning i går og rootede min telefon, installerede android 6 på den og nu spiller det via aiplay til apple tv. så det blev løsningen.
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
God ide - har en ældre android telefon jeg kunne prøve på, har du et godt link til det
|
|
![]() |
|
jeg løste det med en simpel root og så installering af allcast.
installeringen af anden version af android var ikke næødvendig her |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |