|
Forum husker ikke, hvor langt man er kommet? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Februar-2017 kl. 21:23 |
Hejsa.
Den seneste tid har jeg haft problemer med forum ikke husker, hvor langt jeg er kommet. Normalt så plejer forum at huske, hvor langt jeg er kommet i en tråd. Hvis jeg går ind i tråden og læser frem til sidste post, så plejer jeg at komme til det sted, hvis jeg går ind i tråden på et senere tidspunkt. Men nej, sådan er det ikke mere. Nu starter jeg næsten altid på side 1 lidt nede på siden. Er det en fejl, og er det kun mig der oplever fejlen? Bruger Chrome på en Mac.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også haft problemet længe.
Bruger Safari på iPad. |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. JørgenT
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Det samme her bruger Firefox / Edge på Windows 10 Mvh. |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme fejl på chrome...
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder til, at der er problemer med alle slags browsere.
Hvornår mon Recordere gør noget ved sagen? |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
PhuPhyt
Bruger Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et problem som har eksisteret i mange år vil jeg sige, har i hvert fald haft problemet mindst 2 år. Jeg skal hver gang ind og vælge i toppen, at det skal være fra sidst jeg var her.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også i perioder problemer med, blandt andet pt.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan har det været siden iOS 10 kom i starten af november 2016
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må. Melde pas på Ios, men har problemet på Windows 8.1 og 10 med chrome og edge samt android 7 med chrome.
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er cookie og browser cache som ikke opdateres korrekt, såvidt jeg lige husker..
Jeg mener Hummelmose skrev om det på et tidspunkt. Slet cookies og cache, så kører den igen, altså indtil der sker en ændring. |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det her ikke et problem der kan blive set på?
Har ALDRIG set problemet på andre fora, men her på recordere kan det åbenbart ikke fixes? |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |