|
Kan en iPhone tage skde af formatering? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Januar-2018 kl. 12:31 |
Det
her er måske lidt et tåbeligt spørgsmål, men kan en iPhone tage skade af, at
man formatere den? Og hvor meget må man formatere en iPhone? Kan den risikere at
blive sløv og langsom af at man formatere den, da man måske slider på
hukommelsesdelen der i? Jeg ved det er et mærkeligt spørgsmål, men bær over med
mig |
|
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mener du med at formatere?
Hvis du nulstiller en iPhone er det jo ikke sådan at alle celler overskrives. |
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at man nulstiller/sletter den til fabriksindstilling som om man ville sælge den videre. Kan den blive sløv af at man gør det? Og er der nogle regler for hvor meget man bør gøre det?
|
|
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
2 x nej
|
|
Mvh Jesper
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du nulstiller den sletter den bare den private nøgle der er brugt til krypteringen af data, så disse ikke kan tilgås mere.
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis dét var tilfældet, så ville der jo ikke blive frigjort noget plads. Men uanset hvad, så sletter man ikke hele styresystemet ved en nulstilling. Derudover, så overskrives hukommelsen med styresystemet jo delvist når man opdaterer, så hvis man vil bekymre sig om "formattering", så skal man også bekymre sig om opdatering. Brug tiden på noget mere fornuftigt... |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker da det er fornuftigt nok at spekulere på. Jeg ville bare gerne vide, om man ved at nulstille og slette alt indhold (det som Apple anbefaler man gør inden man sælger videre) - kan have negativ effekt på telefonens hastighed? Og om der en grænse for, hvor meget man bør gøre det? Nu ved jeg godt, at hukommelsen ikke har en skive med en nål, som en gammel HDD, men det kunne jo være der var noget man skulle være opmærksom på. Det har jeg så mere eller mindre fået "Nej" til, og det tager telefonen ikke skade af. Tak! Redigeret af ladiesman217 - 17-Januar-2018 kl. 14:57 |
|
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
Jørgen: Ja, men det har jo intet med om jeg sletter/gendanner den?
|
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Om du sletter den 50-100 gange, så sker der ikke noget. Hvis din mobil kører dårligt, så kan det endda betale sig, hvis du starter den forfra, og derefter indløser en sikkerheds kopi. Så slå dig løs.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |