|
Naim Mu-s |
Besvar |
Forfatter | |
joeperry
Bruger Oprettet: 29-April-2013 Sted: københavn Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2018 kl. 13:40 |
Hej er lige flyttet i lille lejlighed og nået dertil hvor jeg leder efter en billig musikafspiller. Jeg har længe haft kig på beoplay
m5 men faldt for et stykke tid siden over en Naim Muso i en forretning, jeg prøvelyttede ganske kort og syntes den lød rigtigt godt og var meget ren i dens gengivelse af musikinstrumenter, den ville også passe fint i str under tv’et og har læst mig frem til at modellen også kan tilsluttes dertil og fungere som en slags soundbar. Ville dog rigtigt gerne høre om nogen har erfaring med denne model og kan man nogen steder erhverve en brugt?, har kigget et stykke tid efter den på dba men netop denne model har jeg bare ikke fundet nogen af:( kan se de er på tilbud til 7600,- hvilket jeg syntes er lidt dyrt selvom den lyder godt i mine øre, så nogen som vil dele erfaringer og måske endda kender nogen som har en Muso de ønsker sælge? Mvh Torben
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man ser hvad en Naim Mu-So “består” af, er den imo ikke dyr. Kvaliteten på Naim produkter skal du ikke frygte for, men i Danmark måske et niche produkt, så at finde en brugt kan tage tid.
Hvis du er heldig, hos den rette forhandler, kan du måske forhandle 10% i afslag på prisen.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
hoejfed
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2017 Sted: hjemme Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
du går ikke galt i byen med britiske NAIM, de har en super lyd. men ja, det koster. og der er lige kommet airplay 2 i muso.
|
|
Naim
Super bruger Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Naim Mu-So er nok den bedste i den prisklasse og der kan Beoplay ikke være med. Det tror jeg ikke du vil fortryde.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |