|
Projektor til soveværelset |
Besvar |
Forfatter | |
s_kirch
Ny bruger Oprettet: 24-Januar-2009 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2019 kl. 23:39 |
Hej
Jeg søger input til projektor, der skal være i soveværelset. Min tanke er at have en mindre projektor hængende i loftet, hvortil der kan streames (trådløst) fra mobil eller tablet. Et ønske er desuden, at lyd kan streames til trådløs højtaler? Kan I oplyse om sådanne projektorer findes (har ikke selv haft held til at finde dem) - hvis ja, hvad skal jeg så søge efter? På forhånd tak :-) /Søren
|
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Søren. De fleste projektorer er ikke særlig glad for støv, har du haft det med i dine overvejelser. Der sidder blæser, der køler. Den vil suge støv. De billige modeller, er ofte ikke helt tætte, og der kommer støv ind i linsen.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samt små og billige har det med at larme en del
|
|
PeterDKM
Junior bruger Oprettet: 01-Juni-2009 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville nok “tape” en ATV til projektoren og så
streame til til den istedet. Så ville jeg sætte nogle aktive højtalere til en airport Express. Så kan du sætte ATV op til at streame alt lyd til airport express. Den dyre løsning kan også være 2 Apple homepods istedet for airport Express og et par højtalere.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |