|
IKEA TRÅDFRI Fjernbetjening går i stykker ofte. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
koldstar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2019 kl. 10:44 |
Hej Jeg har dog oplevet flere gange at fjernbetjeningerne dør efter et års tid. Det passer vel med at det er tid til batteriskift, men selv med nye batterier kan jeg ikke få liv i dem. Jeg er nu oppe på 3 fjernbetjeninger som er stået af, så vil lige gøre hvad eventuelle andre brugere herinde har af erfaring? Står jeres fjernbetjeninger også af efter et års tid? |
|
Få en personlig startside på Minstartside.net
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis de er i stykker inden for de 2 års reklamationsperiode, er det vel bare at tage dimsen i hånden og så besøge IKEA? Klaus
|
|
![]() |
|
koldstar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Hej Klaus
Ja, det har du ret i. Min udfordring har været at jeg har en times kørsel hver vej, så det har været lettere/billigere bare at bestille en ny på nettet. Jeg forsøgte deres kundeservice og man må til tilsyneladende ikke sende den slags ind til Ikea. Så mit spørgsmål var ligeså meget om jeg bare har været uheldig eller det er det man kan forvente.
|
|
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Jeg har også én, der pludselig holdt op med at virke. Jeg har så 2 timers kørsel hver vej :-( og har ikke gjort noget ved det endnu.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Har du prøvet med en reset af fjernbetjeningen? Det virkede for mig.
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Med 3 “defekte” fjernbetjeninger, er det næppe fjernbetjeningerne som fejler. Nærmere en fejl 40.
|
|
![]() |
|
det ville være dejligt hvis det bare var en fejl 40 :)
Har dog prøvet nye batterier og forsøgt at nulstille dem, men der er ikke noget der lyser som der feks gør ved en ny fjernbetjening. Tænker jeg bare gemmer de defekte til jeg engang kommer forbi ikea, så kan de forhåbentlig få dem til at virke eller give mig nogle nye.
|
|
|
|
![]() |
|
men kunne du få dioderne til at lyse også? Min er helt død.
|
|
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg har også et par stykker der har drillet mig, hvor jeg udskiftede batterierne. Det var helt nye no name 2032 som jeg satte i, og de virkede stadig ikke. Købte så nogle Duracell og så virkede de igen efter ved at holde knappen nede i 10 sek. mener jeg det var.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
hmm. Tror sgu også mine batterier er et eller andet underligt mærke. Får lige bestil Duracell Jeg kan prøve med.
(Har faktisk haft samme problemstilling med en kattelem, hvor kun Duracell var godt nok :))
|
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Når du nu har handlet på nettet. Så kontakter du jo bare Ikea og spørger hvordan de vil håndterer en fejl, så det sker uden omkostninger for dig?? De kan så vælge at ville have den retur med Post. Fint, hvis den er fejlbehæftet, så betaler de retur portoen og sender dig en ny uden beregning. Og når de så sender dig en ny, så husk at de 2 års reklamationsret følger varen og ikke købet. Så de 2 år starter forfra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |