|
Philips Hue |
Besvar |
Forfatter | |
Allan G
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2020 kl. 19:52 |
Hej alle, Jeg har opsat en del Philips Hue til udendørs lys og er vældig tilfreds. Jeg mangler dog en enkelt funktion to steder. Jeg ved dog ikke hvordan det kan løses... 1) Lys tændes af udendørs sensor. Her vil jeg gerne have en knap der kan tænde det også i et bestemt antal minutter, eksempelvis 5. Herefter skal det returnere til tidligere stadie. 2) Lys tændes i bestemt tidsrum (16:30 - 22:30) Her vil jeg gerne have en knap, der ligeledes kan tvangs tænde lyset i 5 minutter og derefter returnere til forrige stadie. Jeg kan ikke rigtig finde nogen funktioner til det? Nogen ideer? pft |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg ikke hvad du bruger til at styrre dit lys med men hue essential bruger jeg til at styrre følgerne og mine dimmer.
At føleren i vores bryggers når vi går mellem køkken og bad. At når den aktivere nedtælling, så når badeværelset lyses et tændt, slukker føleren i bryggers badeværelset efter 10 min. Håber den løsning kan bruges til noget |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Allan G
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder til at være samme koncept jeg har. Jeg ønsker dog en kontakt, ud over dette. Jeg kan ikke rigtig se det kan lade sig gøre :-(
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener godt du kan lægge en "Recipe" på en dimmer eller tab som gør det ønskede. Ellers kan du anskaffe dig nogle Flic knapper. Det er dyrt, men lækkert.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se at hue 4 All som jeg også bruge kan de specifik du søger ligner det, ved at oprette en regel. Ved så ikke hvor godt det virker |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |