|
Tagent audio skidt eller kvalitet? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
plankeby
Super bruger Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-November-2021 kl. 18:30 |
||
Ser at Tagent audio er noget man har i Danmark. Er det kun billige Kina varer påsat Tagent logo? Er det nogle kvalitet?
Redigeret af plankeby - 02-November-2021 kl. 18:32 |
|||
Gofiland
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
At dømme ud fra forskellige reviews, så er deres produkter ganske udmærkede.
De må kunne et eller andet, da de har eksisteret fra 1996. |
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er Kina-produkter påsat et Tangent-logo.
|
|||
Gofiland
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er en iPhone f.eks også. Det siger ikke noget om kvaliteten...
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vrøvl . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
dtomsen
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gælder også for visse Dynaudio produkter nu om stunder, så er det et problem
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sludder og vrøbl. Jeg har ledt og ledt og ledt, på min iPhone kan jeg altså ikke finde noget Tangent logo! Klaus (Undskyld, jeg kunne ikke lade være)
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Til de priser deres varer udbydes for, må det være at foretrække hvis det er fremstillet i Kina - ellers er alt for stor en del af prisen gået til arbejdsløn. |
|||
Gofiland
Funktioner
Tak(0)
|
||
Utroligt velformuleret
|
|||
Gofiland
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ha ha, good one :-) Min pointe er, at masser af elektronik laves i Kina eller andre steder end US og Europa. Det bliver det nødvendigvis ikke dårligere af... Men med Tangent, så ved man jo også godt, at det ikke er highend. Derfor kan det godt være okay elektronik, Whats Hifi har da testet noget af deres grej og er positive...
|
|||
plankeby
Super bruger Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg forventer ikke guld fra Tagent produktene.
Har Tagent medvirket noe på udviklingen eller er det bare et plukk fra en liste over no-name Kina varer, der man bestiller ønsket navn på produktet? Ser at Tagent Ampster forsterker er identisk med Andersson forsterker. Jeg bor i Norge og ønsket å vite om Tagent er noe som er kendt for noe i Danmark. Er Tagent noe man kun ser på Coop og Bilka? Skal teste ud denne. Prisen er kr 1600 NOK (1200 DKR). Det er tilbud, jeg ser at her i Norge selger det ikke selv til kr 1200 DKR. Folk er for bange på at købe noget totalt ukendt. Opdatering: Koblet det til optisk og hørte på musikk på lav lyd (har små børn i lille leilighet), etter 40 min kom en eltrostatisk lyd og det hele døde!
Redigeret af plankeby - 03-November-2021 kl. 22:53 |
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
“Er et tordeskrald højere end Rundetårn ?” Tangent er tilsyneladende et grundprodukt prduceret i Kina, som kan opkøbes i partier og “brandes”med forskellige logoer ( - bla åbenbart som Andersson i Norge,måske andre steder som feks Medion osv). Iphone er et unikt udviklet/designet, og helt igennem kontrolleret Amerikansk Apple produkt. Redigeret af Lennon - 04-November-2021 kl. 00:23 |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |