|
Lodrette striber på DR |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | ||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2025 kl. 00:05 |
|
Kald mig Sherlock. Jeg har fundet et eksempel via Yousees DVB-C, hvor jeg kan se én stribe. Via DRTV kan jeg se tre i samme scene. |
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror, jeg har bekræftet det selv nu. :) Jeg har samtidig sammenlignet med Yousee igen. Ingen striber.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19545 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har givetvis samme prioritet som udfald på streaming af lyd….. Klaus
|
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når I streamer, er det så igennem en browser, eller via en app? Jeg har kun testet igennem browseren, uden at have stødt på dem endnu. Det kunne være rart med en bekræftelse på, at browser-streamen også er berørt. Så ved jeg, at der er håb. :-)
|
||
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den undrer mig virkeligt at DR bekræfter at det er hos dem fejlen ligger, det var stået på siden maj, og de med sikkerhed har vidst dette i nogen måneder, men man kan ikke lokalisere fejlen? Det virker som om dette har en meget lille prioritet |
||
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Norlys og kan se stregerne, også når jeg streamer via dr.dk/tv
|
||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det være, at striberne kun forekommer på B og C signaler (undtaget yousee), men ikke via internet?
Savner sgu lidt TV-Fynboen efter jeg skrottede stueantennen. Redigeret af Jespus - 02-Januar-2025 kl. 21:01 |
||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske YouSee får et andel signal fra DR? De plejer at få et råt HD SDI signal, men gør f.eks. Norlys også det? Redigeret af lunddal - 02-Januar-2025 kl. 16:04 |
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pis. :-) Redigeret af bubbleboy - 02-Januar-2025 kl. 16:01 |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Allerførste indlæg er fra et kabel-tv signal på et LG tv. |
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vedlagde et skærmdump fra en udsendelse via Yousees signal tidligere i tråden, hvor der ikke er nogen striber. Samme sted i udsendelsen, hvor der er striber til stede fra en anden kilde. Spørgsmålet er så hvorfor...
|
||
dude
Bruger Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også fået svar fra DR, hvor de bekræfter at fejlen er hos dem og at deres teknikere arbejder på at løse problemet.
Dermed er problemet også hos alle, der ser flow-TV eller streaming af flow-TV (“live”-TV og ikke arkiv/“start-forfra”) Dvs. at striberne bliver sendt ud af DR, og at alle skulle ha’ mulighed for at se problemet uanset hvor de modtager dvb-c/dvb-t signal fra. Spørgsmålet er ikke om problemet er der - for problemet er der. Men hvorfor nogle tror, at de ikke kan se det. Set fra den positive side, så os, der kan se problemet på dvb-c signal - vi ved at vores kabel-TV leverandør leverer det signal som DR udsender, og vi ved, at vores TV er i stand til at vise signalet som det bliver udsendt af DR. Og når vi kan se det samme problem på “live”-streaming via DR-app’en på Apple-TV, så ved vi også at vores TV er i stand til at vise det signal som DR udsender på HDMI-porten.
|
||
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |