|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||||||||||||||
ujn2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 01-November-2006 kl. 09:29 |
||||||||||||||||||
Hej... Jeg ville høre om der er en herinde som ved om et KDL-40X2000 fra England er fuldt brugbar her i Danmark?.. Altså, om jeg får alt det jeg ellers ville have fået hvis jeg købte det hos en dansk Sony forhandler? Har nemlig læst mig til at UK ikke helt har samme PAL signal som Danmark, men hvad ved jeg om det! Lidt opklaring ville være dejligt! Tak. Redigeret af ujn2 - 01-November-2006 kl. 13:09 |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||||||||||||||||||
Hvad med DVB-T, er det samme standard..
|
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
||||||||||||||||||
Bruger de ikke 110v ??? Hvad med at købe den i tyskland , har set den til 22000 kr
The_Unforgiven |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Har lige set lidt på de tekniske specifikationer på hhv. den dansk & engelske sony side: På den engelske side står der under "Menu Languages" at der er "Danish Menu"... Men kan man stole på at det er samme TV som i DK?
Så vidt jeg ved bruger de også 220 ligesom i DK men har dog en anden type stik (hvilket jo' hurtigt kan ændres)... Jeg har også set det i Tyskland endda til under 21000... men jeg har fået et godt tilbud fra England, så derfor England! Redigeret af ujn2 - 01-November-2006 kl. 10:00 |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||||||||||||||||||
Hej! Hvorfor ikke bare købe i Tyskland??? lrev |
|||||||||||||||||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
derfor:
Redigeret af ujn2 - 01-November-2006 kl. 10:06 |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
||||||||||||||||||
Prøv at ring til Sony Danmark , gjorde jeg ang 46X2000 og garanti og de var meget hjæpsomme.
The_Unforgiven |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Er der nogle som på stående fod ved om der evt. er nogle forskellige på DK & UK udgaven? På forhånd tak. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||||||||||||||||||
UK er 230V ligesom DK. |
|||||||||||||||||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||||||||||||||||||
ujn2 Forskellen burde alene ligge i Tuneren, lyden ligger et andet "sted". Min fornemmelse siger at dette ingen betydning havde for VHS. I UK anvendes PAL I, vi bruger PAL B/G men som sagt ck. det med indbygget Tuner. English Mode dækkede at et Tv gik over til kun kunne modtage på UHF-båndet. Men prøv søg andre steder. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Men nu når jeg på Sony.co.uk kan læse flg.:
Da de selv skriver Danish Menu, så kan jeg vel gå ud fra at det TV sagtens vil fungere fuld ud i DK (efter en lille setup-ændring)? Redigeret af ujn2 - 01-November-2006 kl. 14:26 |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
||||||||||||||||||
Hej ujn2,
Du kan ikke være sikker på noget udfra det link du har fundet til Sony UK hhv. DK - og menu sproget indikerer ikke om TV'et kan bruges med det danske sende-net. Iøvrigt skrives øverst på siden over specifikationerne
I manualen til TV'et står da også
Du skal derfor sikre dig hos forhandleren i England at det er den nordiske model han sælger dig - med PAL B/G analog tuner (i modsætning til PAL I, som de benytter i England), det har nemlig afgørende betydning for at TV'et passer med de danske sende-net. Yderligere kan du risikere, at med en engelsk model, vil du ikke kunne se undertekster med DVB-T delen (da de ikke bekymrer sig om undertekster derovre). Vær 120% sikker på at du får det rigtige TV før du handler (Sony kan muligvis oplyse hvad den nordiske/danske model-betegnelse præcis skal være - der er ofte en type betegnelse ud over KDL-40X2000)! /Lars |
|||||||||||||||||||
Redaktør, recordere.dk
|
|||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |