Jeg har haft en InFocus IN72 i et par måneder nu, og vil lige fortælle andre om en oplevelse jeg har haft.
Projektoren har kørt upåklageligt i de 2 måneder jeg har haft den, men pludselig for 8 dage siden ville den kun køre i "High Power" mode - hvilket vil sige at den giver lidt ekstra lys, men larmer mindst det dobbelte i forhold til Normal-mode.
Et eller andet er formentlig gået galt i kølingen af pæren i normal-mode, så den er blevet for varm og derfor er begyndt at slukke.
Nå, jeg bandede og smed med det samme en forklarende mail på infocus.com til deres tekniske support. Jeg fik en auto-svar mail med det samme, som sagde at der ville gå cirka 2 arbejdsdage før jeg ville høre noget, og jeg var selv opmærksom på, at det var midt i CES messen i USA hvor InFocus hører hjemme.
I den forgange uge har jeg så INTET hørt, og var begyndt at blive lidt pissed over at jeg ingenting hørte fra dem, indtil i formiddags hvor en fragtmand ringer på døren med en ny IN72 projektor under armen.
Se, det er f*ndme god kundeservice!!!
(selvom de nu godt kunne have skrevet det i en mail til mig). Det er jo sådan noget der får mig til at handle InFocus igen en anden gang. De fleste andre firmaer ville sikkert have hevet den på et autoriseret værksted i 4-6 uger...