recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Abonnementer TDC TV (Internet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAbonnementer TDC TV (Internet)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Emne: Abonnementer TDC TV (Internet)
    Sendt: 09-Juli-2007 kl. 08:17

Hej med jer.

Jeg har prøvet at læse lidt op, hvad der står i denne tråd, da jeg selv meget gerne vil skifte min parabol ud med TDC tv via internettet.
Dog har vi i forvejen en 8mb/512kb linie til internet hos TDC (bredbånd!!ehem).

Hvis man skal have TDC tv så kan det ikke køre i den linie man har i forvejen (med mindre de folk jeg har snakket med hos TDC ikke helt har styr på det). Det betyder vi er nød til at have 2 linier og så er udgifterne pludselig væsentligt højere end at have parabol (dette kun beregnet ud fra 1 abonnement til tdc og viasat m.m.).

Nogen der har erfaringer med i forvejen at have haft internet og bestilt det nye, har I så 2 abonnementer?

Til top
Katodestrålerør Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juni-2007
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Smurf Smurf skrev:

Dog har vi i forvejen en 8mb/512kb linie til internet hos TDC (bredbånd!!ehem).

Mener du "medarbejderbredbånd" / TDC Erhverv? Altså betalt/sponsoreret bredbånd?

Hvis ja, forstår jeg selvfølgelig dit dilemma, da dette åbenbart ikke er understøttet af TDC TV-tilbuddet

Hvis nej, så kan jeg kommentere, at TDC tilbød TDC TV + op til 8 Mbit/512 Kbit internet ved siden af, da jeg bestilte pakken for et par uger siden. At dette er muligt hænger nok sammen med at afstanden fra mig til nærmeste central er bare 570 meter...(?)

Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 19:20
Oh vi bor så heller ikke mere centralen ligger for enden ad vejen der bestemt ikke er ret lang.

Men jeg kontaktede TDC for 4 uger siden, der kunne de ikke levere TDC TV på en 8mb/512 kb forbindelse (ja det er en erhvervspakke) men hvis vi vælger en anden får vi dækket det ellers normalt ville med den anden pakke alligevel så sålænge forbindelsen er den samme og merudgiften ikke er svimlende er det jo værd at overveje, hvis de da kan, det fremgår ingensteder på deres side samt at de for 4 uger siden ikke kunne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu