|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||
KrabbeDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 18-Juli-2007 kl. 13:55 |
|||||
Hej alle sammen.. Er der andre der oplever at ps3 støjer mere (niveau 3) når man spiller ps2 spil??? eller er det bare min der opføre sig mærkeligt?? for normalt gå den kun op i niveau 2 ved f.eks. motorstom spillet i flere timer... Redigeret af KrabbeDK - 18-Juli-2007 kl. 15:58 |
||||||
![]() |
||||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||||
Det kan faktisk godt være - den europæiske model har jo kun understøttelse af de gamle ps2 spil via software emulering istedetfor direkte hardware understøttelse, det kræver mere arbejde for CPU'en og dermed måske mere varmeudvikling og behov for mere køling.
|
||||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||||||
![]() |
||||||
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
|||||
Det kan jeg godt nikke genkendende til, men jeg har alligevel fyret godt op for anlæget når jeg spiller de gamle PS2 spil, har nemlig kun Final Fantasy X og X-2
![]() |
||||||
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
||||||
![]() |
||||||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() |
|||||
Mere LAM ved at spille ps2 spil på ps3 (overskriften)
<fnis> |
||||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||||||
![]() |
||||||
KrabbeDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|||||
Det har du nok ret i spawn... det sku os for dårligt at de ikke har den nødvendige hardware. tak for jeres svar spawn og mike...
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
haha savner du allerede skolen hr. lærer |
||||||
![]() |
||||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||||
![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|||||
Ok, det tror jeg så ikke helt på. |
||||||
![]() |
||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() |
|||||
Hvordan ser man om den har den rigtige hardware for at spille PS2. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Min ps3 stå op ved ik om det er det der gør at den kun gå op i niveau 2 når man spiller et ps3 spil...! Du kan gå ind på der her link... http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm;ZSESSIONID=GppV D0wBLk81Q51QYXnZvMFQhzV468yHycN7W22kn2ph298nyNry!294199817?l ocale=da_DK Og se om du kan spille et specifik ps2 spil Redigeret af KrabbeDK - 18-Juli-2007 kl. 20:43 |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Jeg kender ikke så forfærdelig meget til PS3 - men som jeg har forstået det er alle Europæiske udgaver uden hardware til PS2 spil, de bruger alle softwareemulering til at afvikle disse. Det er kun USA versionerne af PS3 der har hardware til PS2 spil - men dette er fjernet i den nye 80GB version de lancerer også i USA. Ellers ved Naiera alt om PS3 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Tror du har ret i Spawn... Fandt det her i brugervejledning til ps3... det kunne godt tyde på at Europæiske udgaver ikke havde den hardware der skal til for at spille ps2 spil... Kunne ikke finde den omtalte software i PLAYSTATION®Store... men den er nok i opdateringen 1.82v Installation af PLAYSTATION®2 Formateret software Du kan installere PLAYSTATION®2 Formateret software, der er kompatibelt med harddisken, på PS3™-systemets harddisk. Tilgængeligheden af software, der er kompatibelt med denne funktion varierer, afhængigt af det pågældende område. Yderligere oplysninger findes på SCE-webstedet for dit land/område. Klargøring af installationFor at kunne anvende denne funktion skal du først installere [PS2 System Data] på harddisken. Du kan downloade [PS2 System Data] fra
Installation af PLAYSTATION®2 Formateret softwareNår du starter et spil i PlayStation®2-format, som skal installeres på harddisken, vises følgende skærm. Først skal der oprettes en spildeling på PS3™-systemets harddisk, og derefter skal PLAYSTATION®2 Formateret software installeres. Følg vejledningen på skærmen for at oprette spildeling og installere softwaren. Tips
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |