|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() Sendt: 19-December-2007 kl. 13:08 |
Hej
Pokkers også, plejer for det mester at kunne klare mig ved at søge rundt på www, men nu trænger jeg til jeres hjælp!
Jeg har problemer, når jeg afspiller en film (dvd) i Theatertek. Specielt eller faktisk kun i sorte/mørke scener opstår der en frygtelig pixelering hvor alt ligesom flyder ud. Når der er lys og farver i billedet, så ser det hele fint ud?
Jeg kører med MCE2005, Theatertek 2.6 med dennes indbyggede Nvidia Purevideo dekoder på et Club3D 7600GT grafikkort med den seneste driver. Det hele installeret på ren maskine og er sat op ligesom foreslået på Theaterteks forum..... (Det vises på en Pio427XD, med DVI-HDMI i 720P)
http://www.theatertek.com/Forums/showthread.php?t=7854 User 3: Hvorfor h....... har jeg så ikke et "great picture" ??
Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
WRM9 virker i mange tilfælde ikke skide godt. Har du prøvet at vælge WRM7 eller overlay (hvis det er muligt).
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej Kim Nej, det har jeg faktisk ikke.... troede ikke det var nogen god ide, efter at have læst på Theaterteks hjemmeside? Det skal da prøves..... Imens jeg losser min HTPC igang igen, kan du så ikke være venlig at uddybe hvad du mener med "WRM9 ivirker i mange tilfælde ikke skide godt"? hvilke tilfælde snakker vi evt om her? Tak Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg kan ikke få WRM9 eller 7 til at virke med mit ATI kort i DVBviewer, så jeg bruger overlay.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |