|
TOMTOM One: Bluetooth forbindelse? |
Besvar |
Forfatter | |
mortenf
Bruger Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
Emne: TOMTOM One: Bluetooth forbindelse? Sendt: 18-April-2008 kl. 19:38 |
Jeg er indehave af en TOMTOM One. Har ikke brugt Bluetooth forbindelsen endnu. Hvad kan den overhovedet bruges til. TOMTOM supporter er ikke trafik-besked i Danmark. Er der andet det kan bruges til. Og hvis ja - virker det godt?
|
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 19-April-2008 kl. 02:05 |
Bluetooth support kan bruges til flg: - Hands-free forbindelse til mobiltelefon. Virker OK for mig - Opkald til TomTom Plus tjenester, f.eks. Vejrudsigt. Virker OK for mig - Trafik-tjenester, som ikke understøttes i Danmark
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
9-ck
Bruger Oprettet: 20-April-2008 Status: Offline Point: 130 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 21:50 |
Er det generelt for TomTom at er ikke er understøttelse for TMC i Danmark? Har selv en Garmin og omend at man af og til bliver fanget i trafikken, nyder jeg stor glæde af Garminens TMC også her i DK.
|
|
corgi
Bruger Oprettet: 05-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 22:23 |
Tomtom har TMC på flere af deres modeller , en One har BT til tomtom plus tjenester men kan ikke bruges til håndfri betjening af mobiltelefon , der skal du op i nogle af Go modellerne
|
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 22-April-2008 kl. 18:44 |
TomTom RDS-TMC kan bruges i Danmark (omend det forlyder at denne service ikke fungerer ret godt). TomTom har også en Internet baseret TomTom Traffic tjeneste, som kan bruges via Bluetooth og en mobiltelefon med Bluetooth og Internet adgang. Det er denne TomTom Traffic tjeneste som ikke er understøttet i Danmark. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |