|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 23:02 |
|||
Når jeg rejser har jeg ind i mellem behov for at kunne min gode gode musik. Men mit kendskab til MP3 afspillere er lig nul. Der skal ikke være video i afspilleren. Jeg vil jo helst være rigtig god lyd i "Dimsen". Pris område 5 - 600 kr. Nogen der har et godt forslag? Redigeret af Hother - 02-Oktober-2009 kl. 23:11 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||
Uha, du skal ikke få mig til at starte... Redigeret af Asklepios - 02-Oktober-2009 kl. 23:17 |
||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Hej Simon, Jamen lige nu sidder jeg og lytter til en MP3 som jeg købte i Aldi for 199 bananer for længe siden - og ja den lyder ad h..... til Jamen hvad er det der FLAC nu for noget, og som du beskriver det, lyder det jo dyrt Edit: jeg synes nu at jeg har nogle fornuftige lyttebøffer = Zennheiser Redigeret af Hother - 02-Oktober-2009 kl. 23:22 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|||
Sansa clip 8 gb
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid= 218513 Spiller flac og har indbygget radio og ovenikøbet god lyd.. ![]() Og så et par Koss porta pro.. Redigeret af Henrik_s - 02-Oktober-2009 kl. 23:24 |
||||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Takker for forslaget - keep let it rolling in |
||||
|
||||
![]() |
||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||
Der går bare hifi'itis i det, eller head-fi'itis, og så skal man hele tiden opgradere; have nye hovedtelefoner en lille ekstern forstærker osv. osv. Men du skifter jo ikke udstyr så tit... ![]() FLAC er bare et andet lydformat, det er komprimeret, men uden du mister det store i musikken... Lige som en computer ZIP-fil. Som Henrik foreslår er Sansas produkter rigtig gode, det samme er Cowon - som er noget dyrere men, syntes jeg, også bedre. Jeg har selv en iAudio 7 som jeg er rigtig glad for, og det tror jeg også du vil blive - som jeg kender den lyd du kan lide... ![]() Så downloader du bare dbPoweramp og ripper alle dine CD'er til FLAC, og ligger dem ind på maskinen og wupti, så mangler du bare et par gode hovetelefoner... ![]() EDIT: Kan se Henrik foreslår Koss Porta Pro, super god hovebøf! Men der er også mulighed for at få nogle der er helt lukkede - som AKG 518 DJ, eller earbuds som Yuin. Redigeret af Asklepios - 02-Oktober-2009 kl. 23:25 |
||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||
![]() |
||||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|||
http://www.ubergizmo.com/zoom.php?dir=2009/8/sansa-clip-plus /&page=3
Priserne er nede på sansa clip, nok fordi de nye modeller er på vej med mulighed for microsd kort.. |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jamen du godeste du sender jo mig ud i en ny verden Simon Jeg må da lige google lidt og kigge på jeres forslag. Men vil det sige, at man kan købe en af de afspillere i foreslår, som egentlig er en MP3 afspiller der også kan loade FLAC filer? |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Bliver godt at komme på Head-fi meet i morgen og blive lidt mere inspireret/fattig
![]() Køre selv Ibasso d3 forstærker eller fiio e5 på arbejdet. |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Lige præcis... Du køber bare en Sansa eller en iAudio, så er den hjemme... ![]() |
||||
De bedste hilsner
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Lige præcis... Glæder mig også til at høre lidt, jeg kommer også imorgen! ![]() Det er ærgeligt at STAX ikke kommer alligevel, men Grado GS1000 og Senn HD800 er der jo - det risikerer at blive rigtig dyrt! ![]() ![]() |
||||
De bedste hilsner
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
I er nogle bavianer er I, fatter ikke meget af hvad I snakker om - men det kommer jeg til - og du hører nærmere Simon |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |