recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kamera køb nu eller senere.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKamera køb nu eller senere.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hvspl10 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Kamera køb nu eller senere.
    Sendt: 30-November-2009 kl. 13:35

Jeg har egentlig besluttet mig for at købe en nyt videokamera (Sony HDR CX505VE) her i december.

Indtil 31. december køre Sony en cashback ordning hvor man får refunderet kr. 750,00 på dette kamera.
Nu kommer så mit problem, da jeg ikke sådan for alvor skal bruge kameraet før vi nærmer os maj måned ville det så være en fordel at vente.

Der kan ske flere ting, kameraet falder de kr. 750,00, kameraet holder prisen og jeg mister dermed det gode tilbud. Det kan også være der i mellemtiden der kommer noget der er bedre.

Er der nogen som følger så meget med at de ved hvordan det normalt går inden for dette område i løbet af en 4-5 måneder.

PS kameraet skal mest bruges til ferie ol.

Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 14:49
Sandsynligheden for det bliver billigere er der jo, men om det modsvarer de 750,- plus ikke mindst at du har et halvt år til at lære at bruge det, så du ikke kommer hjem med en stak ubrugelige videoklip.

Men til maj vil det jo igen være klogt at vente til efteråret da de sikkert falder yderligere, og til sidst er du blevet for gammel til at tage på ferie, og du har stadig intet kamera.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu