|
Panasonic 2010 plasma modeller |
Besvar | Side 123 51> |
Forfatter | |||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Emne: Panasonic 2010 plasma modeller Sendt: 29-Marts-2010 kl. 00:57 |
||
Hej Alle
Vi har ladet debatten her løbe i flere dage, men føler at den er nået til vejs ende nu.
Altså at det kører i ring herfra.
Emnet er derfor lukket.
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 21:36 | ||
Mener egentlig ikke at jeg har givet udtryk for den store sympati overfor Expert i denne tråd? Jeg har netop flere gange sagt at jeg ikke finder serviceniveauet i orden i denne sag!
Samtidig har jeg dog også sagt at jeg ikke har så meget sympati for nogle af "ekstrablads-formuleringerne" i tråden, fra udenforstående, som reelt ikke aner noget om problemet/omfanget
Et eksempel: Det her er godt nok lavpunktet for Expert. De sælger en overpriset plasma, der støjer så det er en plage at se tv.......
Du kan sikkert genkende det
Jeg foretrækker såmænd bare en sober og reel tone i tråden istedet for den kendte lemminge-effekt på nettet, hvor alle pludselig kan blive enige om at dette eller hint er frygteligt.
Derudover er min pointe også at der allerede i starten af dette køb blev gjort opmærksom på at den manglende returret kunne være et problem og især at den ikke særlig tydelige oplysning om dette. Dette blev fra flere sider afvist, men det har jo vist sig at holde stik.
Dette er jo især vigtigt i forhold til problemer, der er en vurderingssag som denne, hvor køber står svagt så længe der ikke er en fast defineret grænse for, hvornår noget er "generende". Præcis der virker en returret perfekt: ok, det er ikke en berettiget reklamation. Fint, så vil jeg gerne returnere varen.
|
|||
Novatic
Bruger Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 19:47 | ||
Man skulle efterhånden snart tro, at du selv er ansat hos Expert.
Problemet handler ikke om returret, men om hvor vidt Expert skal gøre noget ved et problem i TVet, der er til irritation hos forbrugeren. Og jeg tror at vi kan blive enige om, at når man på hele 4 meters afstand bliver drevet til gene, pga. et støj problem som ER kendt i nogle G20 modeller, så må forhandleren enten give Momsemor pengene tilbage, eller også skal de stoppe med at sælge Panasonic, hvis det er en så udbredt fejl, at det ikke kan svare sig at sælge dem.
|
|||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 17:42 | ||
Er til dels enige med jer mht. at det er reklamationsretten vi taler om her. Men returret er bare bedre efter min mening.
Hvad havde holdningen været hvis en skærm ankom men en pixelfejl som ikke var "accepteret" som fejl ud fra producenternes definition.
Expert kunne så, fuldstændig med rette, have afvist det som en uberettiget reklamation.
Ville det være acceptabelt? Det synes jeg ikke, men det ville være fuldstændig efter reglerne. Men lur mig om folk ikke ville have brokket sig over manglende service fra Experts side, selvom Expert havde gjort præcis som de var forpligtet til.
|
|||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 17:35 | ||
Når man køber noget på nettet forventer man returret.
Når der så ikke er det, som i dette tilfælde forventer jeg at det står højt og meget tydeligt i forbindelse med bestillingen og ikke nederst på en side hvor man skal scrolle forbi bestillingsdelen for at få øje på det!! Jeg havde eksempelvis ikke set det før der blev gjort opmærksom på det (og det er der jo også andre der ikke har).
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 13:09 | ||
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 13:04 | ||
Her er en definition på brunvarer:
Brunevarer eller brunvarer er en mindre brugt betegnelse for forbrugerelektronik, der omfatter elektronisk udstyr som fjernsyn, radio, stereoanlæg, antenneanlæg og lignende. Udtrykket skal ses som en slags pendant til hvidevarer. Oprindelig var forbrugerelektronik forsynet med brune trækabinetter |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:54 | ||
Expert kæden fyrer folk fordi det ikke går så godt. Men hvad faen er "brunvarer"?
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:41 | ||
Lige over Expert: Er der nogen der ved hvem der står bag Expert-kæden? Er det en international kapital/pengetank ? a,la ejerne af TDC ? Spørger fordi at jeg så forstår hele probblemet lidt bedre. |
|||
E.L.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:35 | ||
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 12:32 | ||
Så i øvrigt, at et medlem på DAHF har haft det samme støjproblem med et G20, her blev TV´et fluks ombyttet af NB-Radio
Ja, selvfølgelig, det er da helt normalt hos en fornuftig forhandler. |
|||
E.L.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 28-Marts-2010 kl. 11:56 | ||
Men du kan være stensikker på, at der ved leveringen af mit kommende VT20 bliver stillet store - næsten kontraktlige krav til forhandleren omkring defekter og ombytning af produktet. Men nu plejer Sparshop at være overordentligt servicemindede, så det tror jeg ikke bliver noget problem
Så i øvrigt, at et medlem på DAHF har haft det samme støjproblem med et G20, her blev TV´et fluks ombyttet af NB-Radio
Redigeret af Hother - 28-Marts-2010 kl. 11:59 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Besvar | Side 123 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |