Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Frode0107
Ny bruger
Oprettet: 10-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
|
Emne: iPod Dock levetid på batterier ? Sendt: 10-April-2010 kl. 16:01 |
Hey
Jeg er ejer af en iPod Dock, og da jeg gerne skal have den med på festival til sommer, så ville jeg høre om der er nogen, der har erfaring med hvor lang levetid der er på batterierne, når den skal bruges jævnligt. Der er plads til 12 C batterier.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Nagash
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 21:15 |
Ja altså, for at have en chance for at hjælpe dig, kunne det da være rart at vide HVILKEN dock du har købt? ;)
|
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 22:00 |
Frode0107 skrev:
Hey
Jeg er ejer af en iPod Dock, og da jeg gerne skal have den med på festival til sommer, så ville jeg høre om der er nogen, der har erfaring med hvor lang levetid der er på batterierne, når den skal bruges jævnligt. Der er plads til 12 C batterier.
|
Det er nok svært medmindre der er én herinde som har direkte den samme og prøvet samme stunt som dig... Enten afprøver du det inden og spilder et sæt batterier eller også tager du et ekstra sæt batterier med og ser hvor langt tid den holder
|
Frode0107
Ny bruger
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 16:16 |
Nagash skrev:
Ja altså, for at have en chance for at hjælpe dig, kunne det da være rart at vide HVILKEN dock du har købt? ;) |
Ja nu er det sådan at der ikke står noget mærke derpå og jeg har fuldstændig glemt hvor jeg købte den :P Men altså det er også bare sådan ca. da jeg ikke tror at min bruger lige så meget da det ikke er en af de helt store.
|
Frode0107
Ny bruger
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 16:19 |
Jeg syntes bare det ville være lidt dumt at spilde 130 kr. på at teste det for så at bruge 130kr. igen :P
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 16:31 |
Bruge opladelige batterier to sæt, og så havde en løs lader (USB) med som er forbundet til en solcelle strøm adapter (USB)
|
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 19:46 |
Hvilken iPod har udskiftelige batterier? Ingen af de modeller, der er udkommet de sidste 4-5 år har da haft mulighed for udskiftning af batterier?
|
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 23:01 |
|
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 14-April-2010 kl. 10:55 |
Jeg tror jeg har misforstået hvad det er trådstarter vil. Jeg opfattede det som om han ville have sin iPod med sig, og var i tvivl om hvorvidt det var nødvendigt at hive en oplader/dock med sig. Jeg kan se, at det jo nok er en dock, med indbyggede højttalere, der er tale om...
|